TREC Wieringermeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Re: TREC Wieringermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:17

Jeannine schreef:
Heleen, ik vond dat jou paard er supergoed over heen ging, daarom ook het maximaal aantal punten voor de heg Haha!

Dat is leuk om te horen! Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:26

Trendy vond de heg eng Tong uitsteken. Ze had hiervoor enkel nog maar thuis gewone hindernis balkjes gesprongen. Op de boomstam twijfelde ze ook even, maar deed ze ook.

Op en afsprong gingen netjes. Ze wou om de afsprong heen, maar kon haar net corrigeren.
Achterwaards gaan na een stuk galoperen was redelijk dramatisch Tong uitsteken.
Onder die paaltjes door ging netjes(in galop, met enkel 1x ff kijken, maar gewoon door gaan), maar ik ging te vroeg omhoog waardoor ik de laatste net aantikte...

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:28

Ik heb wat van mijn foto's in een apart topic gezet.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:09

En waar kunnen wij daarvan meegenieten?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 07:52

Leuk dat het iedereen goed vergaan is! Ik ben ook wel erg benieuwd naar al jullie verslagen! Ja

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 08:34

viewtopic.php?f=131&t=817527&hilit=

een kennis van ons heeft de hele dag gefilmd, dus zal de filmpjes als het lukt vanavond op youtube plaatsen!

Verder ben ik verslaafd denk ik Gaaaap en dennis, jouw shetlander was echt supertof!!

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 08:41

Mijn foto's staan in een topic hier op bokt, ook onder 'endurance', dus even in de lijst kijken daar.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 08:41

het was erg leuk..

komt de uitslag ook ergens?

ik heb ook een paar foto's.. zal ff kijken hoe en wat. niet van heel veel verschillende mensen vandaar

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 08:44

Onee, ik zag nu zelf dat mijn foto's naar Horses At Work zijn verplaatst. Dus even bij HAW kijken.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:25

Leuk die positieve reacties!

Ik vond het zelf ook erg leuk om te organiseren, we hadden allemaal erg leuke deelnemers met veel verschillende leuk paarden en ponies.

Uitslagen worden gemaild en komen on-line, maar ik weet nog niet wanneer, want ik ben de komende 4 dagen weg voor mijn werk. Ik probeer het vanavond te doen.

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:52

Ook voor de toeschouwers was het een mooi evenement !

Zijn zondag wezen kijken en hebben genoten van alles: de paarden, de proeven, de mensen, de omgeving, het weer .. maar vooral ook de sfeer !
Ik ben om .. hang mijn dressuur outfit aan de wilgen .. nu alleen nog hopen op meer (verspreide) TREC evenementen Knipoog .

ynskje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:54

Ja ik was er ook bij met mijn superfries Ynskje. Ik heb een geweldig leuk weekend gehad. Fijne sfeer, super organisatie (complimenten, karin!), heerlijk weer en een paard dat mij toch elke keer kan verrassen!
Zaterdag 5 uur onderweg geweest (best lang voor een dressuurprikker!), mooie rit door Wieringen.
Zondag deed Ynskje het bij de hindernissen heel goed. Ik was erg benieuwd of we de wal gingen 'doen' (ik reed T3 dus moest de hoge kant). In stap er maar op af.....en Y zwaait één voorbeen op de wal, daarna de andere en met een hupsje waren we boven! Weliswaar in slow motion maar we kregen toch een 10. Dan er weer af... eigenlijk op dezelfde manier... heeeeeeel rustig maar wel OK....weer een 10 (de cijfers heb ik uit betrouwbare bron Knipoog )!
de boomstam sprongen we als ervaren springers en de bezem was weer apart: Ynskje stapte door de takken heen, maar vond dat bij nader inzien wat spannend en bleef half over de hindernis staan. Nee toch maar weer terug en wat ik niet verwachtte na een nieuwe aanloop sprong ze ruim over!
De waterbak bleek helaas onneembaar maar goed dat mocht de pret niet drukken. Uiteindelijk zijn we (jeannette en ik) derde geworden in de T3.
Laatst bijgewerkt door ynskje21 op 13-08-07 12:21, in het totaal 3 keer bewerkt

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:56

Je was niet de enige hoor bij de waterbak. Ik jureerde bij de waterbak en er waren veel paarden niet van plan om door het water te gaan Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:06

Idd, een hoop vonden hem helemaal niets Knipoog.

Het verbaaste me dat ik er zo flot doorheen ging.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:00

Ik heb ook nog foto´s gemaakt. Ook van de prijsuitreiking. Ik zal kijken of ik die vanavond kan plaatsen. Verder hadden we ook een ´echte´ fotograve die proffessionele foto´s heeft gemaakt. Daar zitten vast mooie tussen, ze is bij diverse hindernissen geweest om foto´s te maken.

@Heleen, kunnen wij wat afspreken om jouw prijs te overhandigen? Misschien (graag) in combinatie met een afspraak om mijn paard een routinebehandeling te geven?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:10

ynskje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:26

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:51

Ik vroeg me al af of jij nu sandra was...klopt dus. Ik heb Marja gesproken, ze vond het leuk om van je te horen (hoe zeg je dat) als ik je nog zou spreken moest ik zeker even de groeten terug doen....dus bij deze!

Berith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 14:36

Ik heb ook een superweekend gehad, heel veel lol en gezelligheid.
Mijn friesje heeft het ook weer super gedaan en we hebben zelfs de waterbak overwonnen Haha!
Voor mij was het de 2e TREC wedstrijd, en mijn teamgenootje deed het voor het eerst. We zijn uiteindelijk 4e geworden in de T1 Pling

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 16:39

Ik vond het ook super. Kon alleen niet veel doen wegens een eigen blessure dus Karin had een mooi klusje voor me. Bij het intekenen van de kaarten de tijd in de gaten houden

ZOndag was ik helaas te laat terug en heb ik net alles gemist.

De sfeer was geweldig iedereen leuk en gezellig en petje af voor Karin en Gerard wat een georganiseer ik vind het heel goed gedaan!!

Hopelijk ben ik er volgend jaar als deelnemer

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 17:32

@Kokopelli, tuurlijk doe jij volgend jaar zelf ook mee!!

Ik wil ook de www.cormeijhoeve.nl nog even bedanken voor hun medewerking aan het bouwen van het gweldige parcours, want de waterbak, op- en afsprong en de tunnel hebben we geheel aan hun te danken, daarnaast kregen we van hun ook alle medewerking en vrijheid om het weekend te organiseren.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:44

Wanderers schreef:
Ik ben om .. hang mijn dressuur outfit aan de wilgen .. nu alleen nog hopen op meer (verspreide) TREC evenementen Knipoog .

Is niet nodig hoor. Een week voor de TREC reed ik nog 2 winnende dressuurproeven met hetzelfde paard, inmiddels hebben we 18 punten in de Z2 dressuur en springen we M.
Dit is gewoon een leuke extra mogelijkheid om vooral te kunnen varieren.
In september gaan we weer gewoon een dressuurwedstrijd rijden.

Esperanza, ik kom graag mijn prijzen ophalen bij je Haha!
Ik stuur je even een pb.

Kokopelli: Ik heb je helemaal niet meer gevraagd naar je eigen paard. Ik dacht, ik zie je nog wel even, maar dat was dus niet meer zo.

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:55

ik heb foto's op mijn site staan, vooral onze eigen paarden, maar volgens mij staat er ook een bruinbonte tinker op, en nog een paar andere paardjes.

eerste foto is reusachtig, maar die daaronder zijn gewoon normaal formaat;)
http://paardenrecreatie.nl/eigenfoto/eigenfoto.html

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:02

Kokopelli schreef:
.

De sfeer was geweldig iedereen leuk en gezellig en petje af voor Karin en Gerard wat een georganiseer ik vind het heel goed gedaan!!

Nancy (Esperanza) niet te vergeten, ze heeft enorm veel gedaan tijdens alle voorbereidingen en is ook het hele weekend in touw geweest. (en is na dit weekend ook TREC verslaafd Haha! Clown )

Maar ook zonder de rest van de vrijwilligers, waarvan vele zich spontaan aangemeld hebben was dit allemaal niet gelukt hoor!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:37

ja die Comeijhoeve krijgt inderdaad ook een dikke pluim. Wat een ontzettende aardige mensen!

Heleen met SPirit gaat het heel slecht. hij begint nu ook met zijn anderde knie. Ik zit toch ernstig die operatie te overwegen met trainen alleen red ik het niet. Hij heeft het echt heel erg bij elke stap.