. Ik koel ook alleen op de hals. En dazen op de hals kunnen ook wel weggemept worden door de ruiter (waarom heb je anders een ruiter aan boord als paard zijnde, enig nut moet je daar toch wel van hebben
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
).

) iets minder dit keer. Maar het is wel het ultieme begin van de vakantie natuurlijk
.
Lintjes aan de bomen plakken
. Lenneke_ schreef:Ik kwam net de organisatie tegen op de heiLintjes aan de bomen plakken
Lenneke_ schreef:Ik wil misschien vrijdag de route van klasse 1 een keer rijden, heb ik een leuk trainingsrondje.
Toch wel jammer dat deze wedstrijd qua planning niet echt goed uit kwam, zo lekker dichtbij huis.
is het geen routeVOORrijder
DubbelDun schreef:Een routeNArijderis het geen routeVOORrijder
en nu maar hopen dat het morgen over is......
kom ik lekker groomen voor een klasse 2 fjord
Mordysh schreef:Vanwege het extreem natte weer hebben we een andere parkeerplaats moeten regelen. De weide naast het huis waar vorig jaar werd geparkeerd is veel te nat.
Er wordt nu achteraan de renbaan geparkeerd. Deze wei is een stuk droger.
De route naar Willemien gewoon volgen.
Vanaf A1 langs Willemien rijden en bij autobedrijf Theunissen de Roekelsebosweg inrijden. (dit wordt een onverhard pad). Doorrijden tot u 1 van onze parkeerhulpen tegen komt die u een parkeerplaats zal wijzen.
A12 en A50
Je komt niet langs Willemien, ongeveer 1 km ervoor VOOR autobedrijf Theunissen de Roekelsebosweg inrijden. (dit wordt een onverhard pad). Doorrijden tot u 1 van onze parkeerhulpen tegen komt die u een parkeerplaats zal wijzen.
Had ik nog niet bij stil gestaan!