Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan komen we je vast wel tegen.
!

Nee hoor! Vergeet ik echt niet!

Citaat:Ik heb de route van de route bekeken en merk daarbij dat julie veel langs de oude veenafvoerkanalen rijden. Die paden zijn in het algemeen onverhard, hooguit wat steenslag. De route over verharde wegen zijn over rustige landwegen. In het totaal is het een prachtige route, veel natuurschoon.
In Veelerveen heb ik de indruk dat jullie de "noabersbadde" (mercedesbrug) niet hoeven te passeren, is dit correct, dan komen jullie, helaas, niet langs ons huis. Voor bereden voertuigen is "noabersbadde", mijn inziens, niet bruikbaar, door de scherpe bocht in het midden en de beperking aan de noordkant van de brug.
O de site van Onswedde stond iets dat voor de menendurance ijzerloos niet werd aangeraden omdat er veel grind zat ofzo. Heb je ook een noodplan of kijk je gewoon of het goed gaat?

Ik zit hier met stilzitten al helemaal te zweten, heb ook een grote jerrycan gevult met water. Hoop dat het voldoende is. Kun je op het terrein ook ergens water bijvullen?