Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lars schreef:jeetje wat een drukte gaat dat worden en wat een deelnemers voor een klasse 3
ik sta er niet bij maar mag wel komen rijden(gelukkig (klasse3))
. Ik en mijn vaste trainingsmaatje doen ook mee.
Dus als je twee mensen ziet rijden die heel veel praten op een zwartbruin paard met rood hoofdstel en een bruin paard met knalgeel (zeer aan je ogen doend) geel hoofdstel dan zijn wij dat
AnneOmie schreef:Heeft je paard misschien nog een redelijk dikke wintervacht??

Mocht Nuut blijven zo als ze is nu!
. Met 25/30 graden is het niet fijn zo vroeg in het seizoen
.
jaa eergister dacht ik nog als we dit weer maar niet hebben haha, oke beter als stortregen maar heb liever zon weertje als vandaag!! waar ik mij het ergste zorgen over maak is het trailer laden daar is Tiger nog niet zo makkelijk mee, vandaag weer geoefend voor de laatste keer het ging niet zo goed, we hadden hem er 1 keer ingekregen dat wel maarja we zien het wel ik laat het op me af komen en anders gaan we groomen
Ik heb persoonlijk liever een graad of 18/20. Ik hou niet zo van kou en mijn paard ook niet
AnneOmie schreef:Bah.. 10 a 14 graden, dat vind ik geen goed nieuwsIk heb persoonlijk liever een graad of 18/20. Ik hou niet zo van kou en mijn paard ook niet
Doe maar lekker fris, dan is hij minder snel over de kook