In the Dutch mountains...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: In the Dutch mountains...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 09:46

Nina_rex schreef:
We kunnen trouwens nog enkele vrijwilligers gebruiken! Lachen

Ik kom waarschijnlijk ook helpen! Alleen nog wat regelen voor de kat....

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 11:41

Ja leuk Djilan, ik las het! Ja Je mag je kat anders ook wel meebrengen hoor. Haha!

Mitxa schreef:
Ik krijg er steeds meer zin in!!! En mocht ik hem niet uitrijden (wordt mijn eerste echte endurance wedstrijd) Dan weet ik zeker dat ik een hele mooie/leuke buitenrit heb gehad Haha!

That's the spirit! OK dan!
Leuk trouwens, een Mérens met een echte Baskische naam. Lachen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:25

Yeeehh menteam schaftenaar heeft er ook al zin in. Ik sta bij de start en Andy gaat bij de beek staan (met fototoestel)....
Heb er echt onwijze zin in Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:27

joske_vuran schreef:
Ik heb ook echt de kriebels om een endurance wedstrijd te rijden, maar ik weet in mijn achterhoofd dat ik tóch eerst Z1 dressuur wil zijn, voordat ik vaker in de endurance wil gaan starten.. Hmm.. Lastig..

Ik denk er nog even over na Lachen

Kan prima samen hoor Joske Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:11

Als ik start, start ik wel gewoon de 60km... De vraag is alleen of zijn schoft weer genezen is... Ik ga nu even bellen en overleggen...

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 15:15

De inschrijving is gesloten, hier de voorlopige startlijsten: KLIK

Routekaart is ook te vinden op de site, het boekje en de groomroute volgen later deze week! Lachen

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:23

Het begint nu echt te kriebelen.
Gilbey heeft haar ijzers, klinkt weer erg vreemd als je naast haar loopt (8 jaar geen ijzers gehad)
Ze lijkt nu weer een stampertje als ze draaft.

Nu moet ik nog een plek vinden waar ik hooi kan kopen zodat ik die niet ook mee moet slepen. De auto word toch al krap.
Normaal als ik op wedstrijd ga zit de auto al aardig vol, maar nu gaat mijn vriend ook mee, we slapen tenslotte bij zijn ouders. En omdat we een paar dagen die kant op gaan gaat de hond ook mee, word een volle bak.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 07:22

Ik rij de rit niet mee, maar ik ben wel benaderd door Desiree of ik wilde helpen.

Ja dus.......

Ik ben benieuwd welke bokkers ik allemaal tegen ga komen Doei!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 07:34

Nou, ik zie het somber in hoor. Wij hebben vorige week geoefend met een waterpartij. Lista van Michel (nummer 1 startlijst Haha! ) ging er doorheen (ook sindskort) en die lange oren die je ziet op de foto dat is Zhief. Zhief is er niet in te krijgen Huilen En het was die dag echt bloedje heet. Ik ben bang dat hij ook niet door het water wil zondag.
Maar we gaan het wel proberen Ja Misschien helpt een onbekende omgeving wel!

Afbeelding

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:39

Misschien volgt ie de rest wel, het blijven immers kuddedieren... Goede hoop hebben Knipoog

silence, wat moet je doen? Ik ga ook en sta bij de finish... Als je met mij mee wil rijden moet je maar een gil geven...
Ik ga wel pas zondag...

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:23

Ik heb er zin in!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:40

Dat krijgen we deze week te horen van Desiree.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:10

Nou troost je, dat water gaat Kanway en mij ook echt niet zomaar lukken hoor! Ik zie er sowieso best tegenop, omdat ik nog nooit in dat soort terrein heb getraind met hem. Maar ja, om nou 500 km te rijden voor een trainingsritje is ook weer zo wat he? Dus we gaan maar op hoop van goede zegen...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:13

Ik had nog even gehoopt dat ik ipv in Kootwijk in Banholt had kunnen starten, maar ook dat zit er niet in, veel te weinig kunnen trainen. Ik had me daarom ook nog niet aangemeld als eventuele vrijwilliger, maar vandaag sprak ik Desiree en Harry in Kootwijk en die lieten weten dat ze vast wel een klus voor me hebben als ik er ben. Knipoog

Aangezien het voor ons een flink eind reizen is, hangt een en ander vooral van het weer af: wip wil gaan fietsen en foto's maken in Limburg, dus het moet iig droog zijn. Knipoog

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 06:47

Ow, als ie nou foto's komt maken, dan zou ik het erg leuk vinden als ie mij ook eens op het kiekie zet!

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 08:52

Jeannine schreef:
Maar we gaan het wel proberen Ja Misschien helpt een onbekende omgeving wel!

Heb je het ook aan de hand geprobeerd? Zo ben ik de allereerste keer met Rex het water in moeten gaan. Krijg je wel natte voetjes... Tong uitsteken Maar vaak helpt dat heel goed.
En op de wedstrijd staat er bij beide doorwadingen een ervaren paardenmens om evt. te helpen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 06:16

Ik heb me toch niet opgegeven ivm Anouar z'n hoeven. Maar uiteindelijk had ik toch wel mee kunnen doen omdat hij nu rondom op ijzers staat.
Nou ja, jammer, volgende keer dan maar.

Die waterplaatsen vallen echt wel mee vind ik. Anouar is ook niet zo'n held, maar hij ging er zo doorheen. Voordeel vind ik dat ze de bodem kunnen zien

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:44

Lenneke kun je je niet meer opgeven?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:54

M'n ouders raken in de stress als ik zo plotseling iets wil en dan gaan ze zeker niet mee Clown

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:16

Ik heb al echt zo een zin. Ik ga er vanuit dat hij er doorheen gaat. Ik heb het laatst ook aan de hand geprobeerd, maar hij heeft voor zich zelf een denkbeeldige lijn getrokken " tot hier en niet verder"
Zondag was ik met 3 paarden en ze gingen er allemaal doorheen, behalve zhief. Ze waren aan het spetteren en ze hadden plezier, maar neeh hoor....Raar paard!
Had bijna niet gekund, want er zijn afgelopen nacht bij ons op stal diversen zadels gestolen. Boos! De mijne (2 weken oud) lag er nog. Hij lag op een afgelegenere plek. Ik had hem wel even zitten toen ik het hoorde... pfieuw!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:25

Ik ben nu sinds zaterdag weer wat aan het rijden met liekie maar vind het niet eerlijk om hem die wedstrijd mee te laten lopen. Hij is wat spieren kwijt en wat afgevallen... Jullie zien mij wel bij de finish Haha!

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 21:33

Poeh Jeannine wat een geluk van je zadel, stel je voor... Nagelbijten / Gniffelen

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:35

Wooooeh zondag voor de eerste keer ^^ (doe mee aan de kennismakingsklasse:)) spannend(H)

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:23

Ik ben er ook, als vrijwilliger bij de p/a. Ik heb er veel zin in, want ik wil vooral veel leren over de endurance. Het wordt de eerste endurance wedstrijd die ik zo actief ga meemaken, en mijn ambitie is om het later eens te gaan doen met mijn eigen paard, als hij uitgekoerst is. Dus ik zie jullie daar allemaal wel! Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:26

Hartstikke leuk zeg! Endurance is ook erg leuk, al is de drafsport ook geweldig. Ik kom rijden met Kanway in klasse I, Maria Poort is mijn groom, misschien ken je haar wel?
Is het voor jou niet een enorme afstand helemaal vanuit Noordwijkerhout? Wel super hoor dat je komt vrijwilligen, dat is toch een van de beste manieren om kennis te maken met de sport.