CoriienRN schreef:jah idd.. ik hoop dat hij dan ook niet TE warm is.. ben benieuwd
Tsja, oefenen met koelen dan maar, je weet per slot van rekening nooit in Nederland. Misschien ligt er ook wel sneeuw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoriienRN schreef:jah idd.. ik hoop dat hij dan ook niet TE warm is.. ben benieuwd
.
denk wel handig..
.
.
samen met mijn vriendin (ook haar 1st x)
zand schuurt en al helemaal in combi met water.
Shyla25 schreef:Ik ga ook voor de eerste keer de kennismakingsklasse rijdensamen met mijn vriendin (ook haar 1st x)
We zijn al vorig weekend naar het stand en de duinen geweest om te oefenen.
Toen zijn we erachter gekomen dat je echt rustig op het strand moet rijden anders zijn de paardjes al kapot voor je in de duinen bent.
Ook beenbeschermers zijn niet handigzand schuurt en al helemaal in combi met water.
Nu moet ik het zonder proberen, ik denk dat ik van dat zelfklevende verband mee neem ivm aantikken met haar ijzers.
Gaat het dan toch mis heb ik iets om het mee te verbinden
heeft een kuur gehad van de DA dus moet nu weg zijn, en dan weer begine met het trainings schema weer te hervatten.
. 
en had me er zo op verheugt
CoriienRN schreef:ik kan niet meer mee doen, pony spierbevangen geworden, niet door het rijden, maar heeft 2 weken terug en verkoud heid op gelopen, oke poeder gehad van de veearts, nu nog steeds aan het hoesten, en is dus spierbevangen geworden, baal wel, nu kan ik niet met "reijer" mee rijdenen had me er zo op verheugt
) maar mn paardje heeft toch even aan het zware zand kunnen wennen.

Lenneke_ schreef:Ik heb helaas ook af moeten zeggen