Dan zal ik mijn moeder even bellen, dat ze toch echt een dagje terug moet komen van vakantie, om te groomen.
Dat vond ze wel helmaal geweldig, en ze zou mn nichtje dan proberen mee te nemen geloof ik. Nou ja, het zal wel goed komen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat vond ze wel helmaal geweldig, en ze zou mn nichtje dan proberen mee te nemen geloof ik. Nou ja, het zal wel goed komen. BonBon schreef:Ik heb startnummer 4! Kaya doet dus wel mee, zie ik.
Dan zal ik mijn moeder even bellen, dat ze toch echt een dagje terug moet komen van vakantie, om te groomen.Dat vond ze wel helmaal geweldig, en ze zou mn nichtje dan proberen mee te nemen geloof ik. Nou ja, het zal wel goed komen.

Karin en Kaya gaan helaas niet mee.
SuperSmurf schreef:Als je kan laten weten op welke manier je ons zou kunnen/willen helpen? Heel graag!

Pannenkoek schreef:Wil iedereen die al aangegeven heeft op de foto te willen, zijn/haar startnummer even PM-en!
Pannenkoek
jeddah schreef:Wij zijn 7 en 8, op zwart en wit!
Pannenkoek schreef:Dat wist ik natuurlijk al, je grooms zitten hier "toevallig"
Pannenkoek schreef:Wil iedereen die al aangegeven heeft op de foto te willen, zijn/haar startnummer even PM-en!
Pannenkoek