clinic door Desiree Hanen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Re: clinic door Desiree Hanen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 19:44

weekend meld ik me ook voor aan hihi. Kim gaat wel mee om foto's van ons te maken haha. Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 21:51

Na de laatste wedstrijd wil ik Anouar even een maandje rust geven (in het land).
Katwijk is mijn laatste wedstrijd. Als we nog daarvoor kunnen is dat natuurlijk ook goed.
Ik denk dat we tot oktober nog kunnen kamperen, tenzij we echte bikkels zijn Haha!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 21:55

mij maakt het niet uit hoor Lenneke, en echte bikkels zijn we zeker Afgod

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:04

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:23

Ik wil in september starten in de kennismakingsklasse. Dan kunnen we volgend jaar beginnen in klasse 1 als alles goed gaat.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:25

Leuk! Welke wedstrijd wil je dan doen?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 23:06

leuk meiden, gaan jullie samen of met zijn 3en OK dan! hou je ons op de hoogte van jullie rit Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:13

Gaaf, al die enthousiaste verhalen! Ik had van Dees al gehoord dat het leuk en leerzaam was, en van de verkoelende plensbui. Haha!

Erg leuk om te horen dat mensen zo enthousiast zijn geworden over de endurance dat ze willen gaan starten. En ook de mensen die de sport al kenden hebben een super dag gehad, mooi zo! OK dan!

Ik heb twee jaar geleden bij de NRPS-competitie een begeleide training van Désirée en Harrie gewonnen. Ook zat daar een begeleide wedstrijd bij. Die is er nog niet van gekomen: vorig jaar zouden ze me groomen op de Fasna, maar toen was Ret net geblesseerd en daarna een tijd uit de running (ik heb 'm dus nog tegoed). Ze zijn hier vorig voorjaar wel een keer met mij op de Berg komen trainen en dat was erg leerzaam en ook erg gezellig. Ja

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:13

ommen-vilsteren omloop lijkt me wel wat om te beginnen. Is niet te ver weg en de bodem is wel wat gelijk met waar we op trainen. Die is 24 september.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 20:40

ja Karin, het was een hele leuke en vooral leerzame dag. jammer dat je er niet bij kon zijn, hopelijk een volgende keer. het was zo'n succes dat Lenneke, nav het voorstel om volgende jaar het bij Desiree in de buurt in Limburg te doen, hier een heel weekend van wil maken. wat gelukkig meer mensen leuk lijkt. en ons uiteraard ook hihi.