sprengenrit wie gaat er allemaal??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:01

ik heb vanavond een stuk van deze routes per ongeluk gereden tijdens buitenrit, vroeg me al af waar de lintjes voor waren.

niet echt ontopic sorry, maar alle deelnemers veel plezier

Lenneke_

Re: sprengenrit wie gaat er allemaal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 08:20

AnneOmie schreef:
Hoezo is de route zo moeilijk : Staat toch aangegeven d.m.v. lintjes? Wel goed opletten natuurlijk Ik ben de 1e wedstrijd in KWB ook verdwaald omdat ik een wit lintje gemist had en vrolijk door ging voor klasse 2

Ik zie alleen wel een beetje tegen al die hekjes op die je onderweg moet opendoen Omar is al zo'n pietje ongeduld en als ik dan iedere x op een af moet stijgen... nou ja dat zien we zondag wel weer.

Ik bedoel al die kruisingen enzo. Ik zie het al gebeuren dat ik met de verkeerde route verder ga. Maar idd goed opletten.

Anouar en ik hebben zeer veel ervaring met hekjes, hier staat het ook vol met hekjes.

majijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:31

Ik ga voor het eerst groomen.... --> Voor het eerst zélf met de auto langs de groomposten
En gelukkig ga ik met iemand samen, want ook ik heb geen zin om te verdwalen
Is een beetje hetzelfde als voor sommige van jullie die gaan rijden, haha!
Heb er in ieder geval veel zin in;
Allemaal veel plezier en succes!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:03

Westernfreak schreef:
Ik ben er wel, maar zonder paard... wel met zo'n plat ding waar je een paard op kunt zetten

Dan zie ik je alweer Ik ben er ook weer, als groom. Ik groom Stephanie Wanningen met Scarlett klasse 1, startnummer 23 (vos arabiertje van 17).

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:58

Anouar15 schreef:
AnneOmie schreef:
Hoezo is de route zo moeilijk : Staat toch aangegeven d.m.v. lintjes? Wel goed opletten natuurlijk Ik ben de 1e wedstrijd in KWB ook verdwaald omdat ik een wit lintje gemist had en vrolijk door ging voor klasse 2

Ik zie alleen wel een beetje tegen al die hekjes op die je onderweg moet opendoen Omar is al zo'n pietje ongeduld en als ik dan iedere x op een af moet stijgen... nou ja dat zien we zondag wel weer.

Ik bedoel al die kruisingen enzo. Ik zie het al gebeuren dat ik met de verkeerde route verder ga. Maar idd goed opletten.

Anouar en ik hebben zeer veel ervaring met hekjes, hier staat het ook vol met hekjes.

Verdwalen ben ik ook erg goed in hoor Bij ons staan geen hekjes en 2 jaar geleden op de veluwe deden anderen die voor mij open... nou ja het zal wel loslopen

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:23

Pivanti schreef:
Ik groom Stephanie Wanningen met Scarlett klasse 1, startnummer 23 (vos arabiertje van 17).

Dan zie ik jou misschien wel. Stephanie is mijn stalgenootje
Ik moet een uur later dan haar starten maar zoek haar misschien wel even op bij het startterrein. Meestal ben ik toch ruim vantevoren aanwezig.

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:15

Heeft iemand toevallig al berekeningen gemaakt wat de ideale tijd is om te rijden?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:51

fransje23 schreef:
Pivanti schreef:
Ik groom Stephanie Wanningen met Scarlett klasse 1, startnummer 23 (vos arabiertje van 17).

Dan zie ik jou misschien wel. Stephanie is mijn stalgenootje
Ik moet een uur later dan haar starten maar zoek haar misschien wel even op bij het startterrein. Meestal ben ik toch ruim vantevoren aanwezig.

Oke denk dat we elkaar dan wel zien, leuk.