Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen de starttijden staan niet echt aangegeven. Klasse I start vanaf 10 uur en ik ben 2de in de lijst..betekend dit dan ook dat ik 10.02 start??
Zou wel lekker zijn, ben ik om 12 uur binnen en kan ik tussen 14 en 15 thuis zijn
Kan het verder in de papieren niet echt vinden namelijk
Of heb je het vandaag binnen? Want ik ben pas net thuis, dus misschien zat het bij de post... Ik baal echt, ik had eindelijk na veel tijdverspilling die startkaartaanvraag op de bus gedaan, krijg ik 'm net voor het weekend teruggestuurd!! Is ie afgestempeld op de verkeerde kant, ik had toch duidelijk "AFZ." voor mijn eigen adres gezet en er staat geen postzegel...
Nu ga ik 'm maar nog een keer op de bus doen en als dat niet lukt faxen (hij is wel correct en voldoende gefrankeerd en dus verkeerde kant afgestempeld
), maar ik zal dat inschrijfnummer ofzo wel nodig hebben (dat mailden de organisatoren van Katwijk naar Heleen omdat we onze startkaarten nog aan moesten vragen toen we ons opgaven) want het komt nooit meer op tijd voor Katwijk...
DameBlanche0 schreef::) Hallo allemaal,
wie start er klasse 2 in Katwijk? Ik ben al 3 keer in katwijk gestart maar nu voor het eerst in de klasse 2! (3de keer klasse 2) Gaat klasse twee ook nog in het tweede gedeelte door de duinen of alleen over strand?
Groetjes van Manon & Dame Blanche (16)
Ik heb er wel heel veel zin in!
Manon 2 schreef:Apple, kun jij ons misschien iets vertellen over de route? Ik heb natuurlijk gezien dat een groot stuk over het strand gaat. De stukken die niet over het strand gaan voor klasse 1, zijn dat allemaal duinen of ook verharde paden? Ik vind het wel leuk om vooraf een beetje te plannen hoe ik moet rijden qua snelheid enzo.
Worden de risicovolle plekken op het strand aangegeven? Zijn er stukken waarvan jij zou afraden om daar te galopperen bijvoorbeeld?
).
.
... Weet nog steeds niet of mijn ouders meegaan, tja m'n vader moet eigenlijk nu z'n boekje gaan monteren nu ie eindelijk thuis is en hij wil natuurlijk tegelijkertijd ook wat rust...
Dus ik vraag het hem in de loop van de week nog...
.