Endurance Holterberg (4/9)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:41

Jorie schreef:
Nee, kennismakingsklasse is, volgens mij, alleen de 28km. Ik begin nu te twijfelen, maar mij lijkt het logisch dat het alleen de 28km is.

Paddock opzetten kan wel daar volgens mij. Parkeren doe je op een groot grasveld, dus kun je altijd een paddock in elkaar flansen.

ook voor de kenningsmakingsklasse kun je kiezen of je de 28 of de 38 km wilt rijden Lachen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:49

Roskur schreef:
Misschien dat we elkaar de dag van te voren nog zien, mazzeltje? Ik heb wel even op je profiel gekeken... Weet niet hoeveel mensen er meestal overnachten... En zelf ben ik erg onzeker / verlegen enzo, dus als ik je al zag zou ik niet weten of ik je durf aan te spreken... Scheve mond (alhoewel Roskur me vaak wel meer zekerheid geeft Bloos maarja dan moet ik dus net hem bij me hebben Tong uitsteken) Maarja...

Maar, er zijn toch ook wedstrijden waar alleen bijv 35 km oid is? Daar mag je dan ook in de kennismakingsklasse starten, of ben ik nou gek? Op de site staat iig kennismakingsklasse en klasse 1 gelijke afstanden? Verward

Hahahahahahahaha, ik ben niet eng hoor!!! Neem ji een BBQ mee, komen we wel aanschuiven! (grapje Tong uitsteken )

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:53

Haha, nou dat lucht op Tong uitsteken *KUCHnotKUCH* Knipoog Nou het gaat al wel wat beter hoor, maar het klinkt zo stom, zo van, "hee, ben jij niet die van bokt?" en dan is het straks iemand anders, en dan kijken ze je zo aan van, die is zeker gek in d'r kop. Zulk soort scenario's zie ik dan voor me, ben altijd bang dat ik de verkeerd persoon heb. Tong uitsteken

Hmm, eten, nu je het zegt... Zou daar een mac donalds om de hoek zijn? Schijnheilig

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:54

Ik spreek jou wel aan, ben nl niet (meer) verlegen!
En mijn paard herken je wel!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:05

Ja, ik heb al in je profiel gekeken. Maar je weet maar nooit natuurlijk... Bloos Mijn paard herken je denk ik ook wel, zoveel ijslanders doen er niet mee en zeker niet van zijn kleur. Lachen (en hij staat dus ook nog eens naast of dichtbij een bruine ijsco)

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:18

Ik rij in klasse 1 de 28 km. Volgens mij kan dat gewoon. Ik rij expres de kortere afstand zodat ik me de eerste keer kan concentreren op alles eromheen (P/A etc).

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 12:13

susan schreef:
ook voor de kenningsmakingsklasse kun je kiezen of je de 28 of de 38 km wilt rijden Lachen

Klopt idd wat Suus zegt. Holten is een wedstrijd waar je toevallig twee verschillende afstanden in klasse 1/kennismakingsklasse kunt rijden (alle andere wedstrijden hebben er eentje) en je mag zelf weten of je de 28 of 38 rijdt - dus ook in de kennismakingsklasse.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:31

Ik ben er ook de avond van te voren en ik ben ook niet zo bang uitgevallen dus kom wel even je IJsco bewonderen en een praatje maken. Ilonk is ook niet echt over het hoofd te zien geloof ik Haha! dus mij herken je ook wel.

(stomme typo verwijderd)

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:39

Roskur schreef:
Misschien dat we elkaar de dag van te voren nog zien, mazzeltje? Ik heb wel even op je profiel gekeken... Weet niet hoeveel mensen er meestal overnachten... En zelf ben ik erg onzeker / verlegen enzo, dus als ik je al zag zou ik niet weten of ik je durf aan te spreken... Scheve mond (alhoewel Roskur me vaak wel meer zekerheid geeft Bloos maarja dan moet ik dus net hem bij me hebben Tong uitsteken) Maarja...

Aah gut!! *LOL* Knipoog Niet bang zijn hoor, endurance-mensen zijn 1 grote familie. Je kunt iedereen in principe gewoon aanspreken hoor, daarvoor hoef je elkaar niet via bokt te kennen Knipoog

Ik kom 's avonds ook nog even op het veld buurten. Altijd leuk om de avond van te voren de mensen al te begroeten en even de sfeer te proeven. We zijn 's avonds druk bezig in de manege met voorbereiden.

Wat ik de mensen wel op het hart wil drukken is het volgende: zorg er alsjeblieft voor dat de paddock echt 5 bij 5 meter bedraagt en niet groter. We hebben dan wel een groot weiland tot onze beschikking, maar het is soms wel passen en meten. Vorig jaar liep dat enigszins verkeerd. Op de dag zelf loopt er ook iemand rond die het parkeren en de betalingen voor de paddocks regelt. Deze persoon zal ook goed in de gaten houden of deelnemers zich een beetje aan de maten houden van de paddocks Knipoog Kijk er daarom niet vreemd vanop als je opeens te horen krijgt dat je paddock kleiner moet wanneer deze echt duidelijk te groot is Knipoog dit is puur om het parkeren zo goed mogelijk te laten verlopen zodat iedereen evenveel parkeerruimte heeft en ook zijn paddockje van 5x5 neer kan zetten Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:15

Caro schreef:
Yep! Vrijdag gaan we naar Olthuis en zondag weer terug!

Jullie ook?

Wij gaan als het goed is op donderdag er heen en op zondag weer terug

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:17

Maarten schreef:
Ik kom 's avonds ook nog even op het veld buurten. Altijd leuk om de avond van te voren de mensen al te begroeten en even de sfeer te proeven. We zijn 's avonds druk bezig in de manege met voorbereiden.

Mag ik nog steeds mee op sleeptouw? Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:28

Mayo schreef:
Mag ik nog steeds mee op sleeptouw? Haha!

Ja hoor, tuurlijk! Geen probleem Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:30

*jeuj* Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:31

ik ga er van uit dat ik ook wel bij maarten in de burt zal lopen of iig in de manege aan het helpen met opbouwen, zelfs dat is altijd heel gezelllig

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:01

Wij komen ook een dag van te voren dus dan komen we de avond ervoor ook even buurten. Gezellie.

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:58

Wij komen vast ook wel even langs...

Kijken of ik wat bokkers herken

Zo niet, dan gaan we eenzaam weer terug Huilen

En dan is er vast wel iemand die mij zaterdags boven de rest uit ziet Schijnheilig

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:03

En volgens mij kom ik bij stal Olthuis de helft al tegen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 15:06

En wie neemt jullie dan weer op sleeptouw? Tong uitsteken

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:10

Karin schreef:
En wie neemt jullie dan weer op sleeptouw? Tong uitsteken

Schijnheilig Hebbie het tegen mij????? Haha!

Olthuis net aan de phone gehad. Was geen probleem maar moet het wel even bevestigen per e-mail. No problem!!!!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:10

ieiei vorige keer zag ik Gracia maar durfde ook nix te zeggen... ben ook een schijterd. Bloos dus roskur ik weet hoe je je voelt....

maar als iemand mij ziet wel zwaaien hoor!!! want dan ben ik meteen over de drempel heen! Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:14

Haha, het gaat mij er echt niet om of het bokt mensen zijn of niet hoor, ik vind het sowieso eng... Schijnheilig

Hmm, Maarten, sinds jij er duidelijk meer vanaf weet: Moet ik betaling van mezelf + paddock overnachting daar betalen, niet samen met het geld voor de rit zelf? (dat heb ik nl nog niet overgemaakt maar wil het wel snel gaan doen, en dacht dat het dan samen met dat geld moest!) En: We willen er tegen eind middag zijn denk ik, ligt aan mijn nieuwe schoolrooster aangezien ik dan net weer anderhalve week naar school ga, is er dan wel iemand die aangeeft waar, hoe, enz? Want als je paddockjes allemaal midden op een veld gaat neerzetten heb je alsnog problemen met de ruimte. Haha! En je moet dan zelf prikpaaltjes + lijn meenemen? Lachen (en een meetlatdinges Knipoog) Heleen heeft hierover gemaild, en ook over dat we met z'n drieen wilden starten, maar ik geloof dat ze nog geen antwoord heeft, misschien nog bellen, of..? Sorry dat ik weer vragen heb, maar ik zweer, hiermee houd het op. Schijnheilig

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:15

Merens schreef:
ieiei vorige keer zag ik Gracia maar durfde ook nix te zeggen... ben ook een schijterd. Bloos dus roskur ik weet hoe je je voelt....

maar als iemand mij ziet wel zwaaien hoor!!! want dan ben ik meteen over de drempel heen! Lachen

Ja, jouw paardje herken ik wel met dat felrode! Echt mooi is dat, rood op zwart is mijn favo kleurencombinatie... Kwijl Kom je die dag zelf, of een dag van te voren al? Lachen

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:23

bij mij is het ok niet alleen van bokt hoor maar overal!

Jou herken ik ook wel aan je ijsco! ik kom alleen de dag zelf.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:25

Roskur schreef:
Haha, het gaat mij er echt niet om of het bokt mensen zijn of niet hoor, ik vind het sowieso eng... Schijnheilig

Hmm, Maarten, sinds jij er duidelijk meer vanaf weet: Moet ik betaling van mezelf + paddock overnachting daar betalen, niet samen met het geld voor de rit zelf? (dat heb ik nl nog niet overgemaakt maar wil het wel snel gaan doen, en dacht dat het dan samen met dat geld moest!) En: We willen er tegen eind middag zijn denk ik, ligt aan mijn nieuwe schoolrooster aangezien ik dan net weer anderhalve week naar school ga, is er dan wel iemand die aangeeft waar, hoe, enz? Want als je paddockjes allemaal midden op een veld gaat neerzetten heb je alsnog problemen met de ruimte. Haha! En je moet dan zelf prikpaaltjes + lijn meenemen? Lachen (en een meetlatdinges Knipoog) Heleen heeft hierover gemaild, en ook over dat we met z'n drieen wilden starten, maar ik geloof dat ze nog geen antwoord heeft, misschien nog bellen, of..? Sorry dat ik weer vragen heb, maar ik zweer, hiermee houd het op. Schijnheilig

hahaha *LOL* Heerlijk... dit enthousiasme wat zich uit door allerlei vragen Haha! Vragen staat vrij hoor Knipoog

De betaling van de tenten en paddock(s) mag gewoon met de betaling van je inschrijving. Geef dan wel even aan dat het bedrag inclusief tent en paddock is Knipoog Voor de paddocks moet je zelf lint en paaltjes meenemen. Ik zou het wel heeeeeeel erg netjes van je vinden als je zelfs een meetstok meeneemt om de boel uit te meten Knipoog Maar als je 5 hele grote stappen neemt kom je toch ook een heel eind met die 5 meter hoor Knipoog

Eind van de middag is er vast wel iemand aanwezig op de manege of op het weiland. De routebeschrijving naar het weiland staat gewoon in je boekje en is daarom ook vrij makkelijk te vinden. Als het hek open is van het weiland mag je gewoon naar binnen. Zorg er dan voor dat je paddock en auto en het overige spul ergens langs de kant van het weiland staat Knipoog maar dat is een kwestie van logisch nadenken denk ik Haha!

Als je bij het aanmelden op zaterdag nogmaals even aangeeft dat je graag samen wilt starten met vrienden/vriendinnen dan zorgen we dat dat op één of andere manier goedkomt. Recentelijk zijn de regels van samen starten aangepast en eigenlijk kan/mag het niet, maar daar passen we wel een mouw aan Knipoog

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:29

Volgens mij mag je in klasse 1 gewoon in groepjes van maximaal 4 starten hoor. Of heb ik iets gemist??? (zou niet zo mooi zijn, maar dit terzijde)