Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bubbels schreef:Dammit, afgekeurd bij de voorkeuring. Weeeeer gevoelige voorvoetjes. Ik vrees dat ik toch aan ijzers moet geloven. Snif.
....neus in de lucht en rennen maar
..... Karin schreef:Ik heb de uitslagenlijsten hier liggen, maar ik vind dat iedereen maar lekker zelf moet melden hoe hij/zij heeft gereden.
En Jorie heeft het ook super gedaan, net als Mandy & Monica voor wie ik groomde! Was een supergezellige dag, veel bekenden gezien en gesproken!
Ik wil ook weer endurance rijden... nog een weekje of zeven geduld...
De uitslagenlijst staat helaas nog niet op de site van de DER... ik ben al helemaal tevreden met het goed uitrijden (Moon draafde alweer fris op de harde weg naar het weiland, had ik dat nog gezegd gisteren? Niks moe of gevoelige voetjes... ), maar vind het toch altijd nog wel leuk om te weten of ik 19de van de 20 geworden ben of misschien toch nog wel bij de eerste 10 zat...
Jorie schreef:Hoe kunnen we daar het beste op regaeren, Nienke??? Ik hoop dat ze lekker gaat drinken. Ze krijgt zout door d'r slobber in de vet-gate en meestal gaat ze na de vet-gate wel drinken. Ik hoop het. Dus nog tips???? Graag!!!
Karin schreef:Ze heeft samen gereden met Desiree die op haar Joker reed. Ik heb ze verschillende keren voorbij zien komen en volgens mij zijn ze allebei goed gefinisht (Desiree heb ik gesproken, die in ieder geval, Carmen volgens mij ook). Hoe ze het precies hebben gedaan, dat weet ik niet. Ik ben na de prijsuitreiking van klasse 1 en 2 naar huis gegaan (toen was het al bijna kwart over 7) en de uitslag van klasse 3 was toen nog niet bekend. Zo op het oog vormen ze iig een leuke combinatie!
mazzeltje schreef:Hoi Petra!
Leuk dat je je oude paardje nog volgt, moet je toch goed doen dat het zo goed gaat!
Weet je ook hoe het met Applause is (of ben ik in de war met de naam...)
cornelie schreef:He, volgens mij heb ik jou dan nog gezien. Bij onze trailer in de buurt stond iemand die helaas weer naar huis mocht.
Ik heb pride met smitjes gereden en tot nu toe bevalt dat prima. Is dat ook geen optie?
) . Ik was nogal gestresst omdat ik afgekeurd werd. Voelde me een tikkie schuldig tegenover Baduh, en hij is echt zo'n antenne die mijn stemming altijd opneemt. Het is dus ikke stress=Baduh stress. We hebben daarna nog even uitgewaaid in de Soesterduinen en dinsdag heb ik Baduh direct voor laten beslaan. Zijn voeten waren echt té gevoelig achter bij de straal, en nu krijgen ze rust. Kootwijkerbroek is de volgende rit. Daar heb ik alweer zin in. Baduh ook wel.
NienkeMulder schreef:Sorry, moest weg na dit bericht...
Maar het is goed gegaan las ik! Super joh!!
Margreet schreef:Ik ben gisteren het bos in geweest en ik kon de routes die jullie gereden hebben precies volgen, alle lintjes hingen er nog. Beetje jammer is dat altijd, ieder jaar weer. Deelnemers kunnen daar natuurlijk niets aan doen, maar van de organisatie vind ik het wel een minpunt.
( ze worden nl vaak weggehaald hoorde ik)