Endurance Lage Vuursche

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:18

Ze heeft samen gereden met Desiree die op haar Joker reed. Ik heb ze verschillende keren voorbij zien komen en volgens mij zijn ze allebei goed gefinisht (Desiree heb ik gesproken, die in ieder geval, Carmen volgens mij ook). Hoe ze het precies hebben gedaan, dat weet ik niet. Ik ben na de prijsuitreiking van klasse 1 en 2 naar huis gegaan (toen was het al bijna kwart over 7) en de uitslag van klasse 3 was toen nog niet bekend. Zo op het oog vormen ze iig een leuke combinatie!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:39

bubbels schreef:
Dammit, afgekeurd bij de voorkeuring. Weeeeer gevoelige voorvoetjes. Ik vrees dat ik toch aan ijzers moet geloven. Snif.

He, volgens mij heb ik jou dan nog gezien. Bij onze trailer in de buurt stond iemand die helaas weer naar huis mocht.
Ik heb pride met smitjes gereden en tot nu toe bevalt dat prima. Is dat ook geen optie?

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 22:30

Ik heb Jorie zien rijden. Haha!
Wij kwamen net aan rijden met de trailer en toen stak zij de weg over.
Verder heb ik een fijne maar toch ook wel modderige rit gehad.
Op sommige stukken vond ik het vrij zwaar voor mn paardje.
Hij had het reuze naar zn zin, liep zn pootjes onder zn lijf vandaan.
De eerste 20 km weinig problemen gehad, af en toe een stukje met iemand mee gereden.Na de PA begon eigenlijk de "elende" Zodra er iemand voorbij kwam begon hij te stuiteren en wilde hij er achter aan...dribbel dribbel Hyper! ....neus in de lucht en rennen maar Haha! .....
Hij kwam dan zowel bij de PA (64) als bij de finish(74) met een te hoge hartslag.Maar na de 10 min was alles in orde. Ook de nakeuring kwam hij moeiteloos door, verder geen problemen gehad.
We hebben vrij vlot gereden maar omdat we 2 keer 10 min moesten wachten zal ons gemiddelde snelheid wel aardig gedaald zijn.
Heb ook geen idee hoe snel we gereden hebben en hoeveelste we zijn geworden. Maar dat maakt mij helemaal niks uit, mn paardje en ik hebben een superdag gehad, lekker gereden en genoten van de omgeving.
De rit was trouwens vrij goed aangegeven. Heb alleen geen bordje gezien bij de 5 km en 2 km voor de finish ( en die hadden we nou net nodig) maar voor de rest was het goed aangegeven.( beter dan voorgaande jaren)
Ik ga eens kijken op de site van de DER misschien dat het er al op staat....

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:45

Karin schreef:
Ik heb de uitslagenlijsten hier liggen, maar ik vind dat iedereen maar lekker zelf moet melden hoe hij/zij heeft gereden. Tong uitsteken

En Jorie heeft het ook super gedaan, net als Mandy & Monica voor wie ik groomde! Was een supergezellige dag, veel bekenden gezien en gesproken!

Ik wil ook weer endurance rijden... nog een weekje of zeven geduld...

Hé Karin, weet jij meer dan ik? Knipoog De uitslagenlijst staat helaas nog niet op de site van de DER... ik ben al helemaal tevreden met het goed uitrijden (Moon draafde alweer fris op de harde weg naar het weiland, had ik dat nog gezegd gisteren? Niks moe of gevoelige voetjes... ), maar vind het toch altijd nog wel leuk om te weten of ik 19de van de 20 geworden ben of misschien toch nog wel bij de eerste 10 zat... Schijnheilig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:20

mandymonica schreef:
...of misschien toch nog wel bij de eerste 10 zat... Schijnheilig

Dat zat je idd. Knipoog

De uitslagenlijsten kon je na afloop op het secretariaat laten uitprinten, maar daar kwam ik achter toen jullie al weg waren. Jullie zijn als 9e van de 18 geeindigd, heel netjes! OK dan!

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:39

Karin schreef:
Dat zat je idd. Knipoog

De uitslagenlijsten kon je na afloop op het secretariaat laten uitprinten, maar daar kwam ik achter toen jullie al weg waren. Jullie zijn als 9e van de 18 geeindigd, heel netjes! OK dan!

Leuk om te weten! En jij nog enorm bedankt voor al je goede zorgen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:13

Graag gedaan! Ik vind het niet alleen leuk om zelf te rijden, maar ook om voor anderen te groomen! Cool

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:48

Jorie schreef:
Hoe kunnen we daar het beste op regaeren, Nienke??? Ik hoop dat ze lekker gaat drinken. Ze krijgt zout door d'r slobber in de vet-gate en meestal gaat ze na de vet-gate wel drinken. Ik hoop het. Dus nog tips???? Graag!!!

Sorry, moest weg na dit bericht...

Maar het is goed gegaan las ik! Super joh!!

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 06:50

Karin schreef:
Ze heeft samen gereden met Desiree die op haar Joker reed. Ik heb ze verschillende keren voorbij zien komen en volgens mij zijn ze allebei goed gefinisht (Desiree heb ik gesproken, die in ieder geval, Carmen volgens mij ook). Hoe ze het precies hebben gedaan, dat weet ik niet. Ik ben na de prijsuitreiking van klasse 1 en 2 naar huis gegaan (toen was het al bijna kwart over 7) en de uitslag van klasse 3 was toen nog niet bekend. Zo op het oog vormen ze iig een leuke combinatie!

desiree en carmen hebben heel de weg samen gereden.
desiree is 1e en carmen 2e geworden.
OK dan! heel netjes geloof dat fadilah heel de weg op kop gereden heeft maar vanwege het nrps klassement joker liet winnen.
ze was heel blij met fadilah in iedergeval
ze doet het gelukkig ook heel erg goed bij haar.
wist wel dat ze veel kon, het was bij mij ook al een heel goed paardje alleen reed ik veel te weinig de laatste tijd vanwege mijn rug.
vind het nog steeds heel jammer dat het zo gelopen is en dat ik daarom me paarden weg heb moeten doen Huilen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:43

Hoi Petra!

Leuk dat je je oude paardje nog volgt, moet je toch goed doen dat het zo goed gaat!
Weet je ook hoe het met Applause is (of ben ik in de war met de naam...)

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:34

mazzeltje schreef:
Hoi Petra!

Leuk dat je je oude paardje nog volgt, moet je toch goed doen dat het zo goed gaat!
Weet je ook hoe het met Applause is (of ben ik in de war met de naam...)

ja is zeker leuk, vind het ook heel tof van carmen dat ze me zo op de hoogte houd.
zij belt elke keer als ze een wedstrijd gelopen heeft.

applause gaat goed, tenminste tot een poos geleden.
hoor er de laatste tijd nl niets meer van.
jammer maar respecteer het wel, het is tenslotte nu haar paard.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:03

cornelie schreef:
He, volgens mij heb ik jou dan nog gezien. Bij onze trailer in de buurt stond iemand die helaas weer naar huis mocht.
Ik heb pride met smitjes gereden en tot nu toe bevalt dat prima. Is dat ook geen optie?

Onze trailer hebben we naast een veewagen moeten zetten omdat Baduh niet eens meer wou laden. Daarbij ging hij gruwelijk op mijn voet staan (die is weer een bijzonder aparte zwart/blauwe kleur geworden Cool ) . Ik was nogal gestresst omdat ik afgekeurd werd. Voelde me een tikkie schuldig tegenover Baduh, en hij is echt zo'n antenne die mijn stemming altijd opneemt. Het is dus ikke stress=Baduh stress. We hebben daarna nog even uitgewaaid in de Soesterduinen en dinsdag heb ik Baduh direct voor laten beslaan. Zijn voeten waren echt té gevoelig achter bij de straal, en nu krijgen ze rust. Kootwijkerbroek is de volgende rit. Daar heb ik alweer zin in. Baduh ook wel. Lachen

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:57

NienkeMulder schreef:
Sorry, moest weg na dit bericht...

Maar het is goed gegaan las ik! Super joh!!

Geeft niet. Het is idd erg goed gegaan en toch maar geen zout gegeven de dag ervoor. Kwam ook doordat het toch niet zo warm was en dan ven ik bang dat ze te weinig drinkt.

Maar het was helemaal super!!! Zie foto's bij HAW. (foto's van Gracia)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:38

Ik ben gisteren het bos in geweest en ik kon de routes die jullie gereden hebben precies volgen, alle lintjes hingen er nog. Beetje jammer is dat altijd, ieder jaar weer. Deelnemers kunnen daar natuurlijk niets aan doen, maar van de organisatie vind ik het wel een minpunt.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 22:41

Margreet schreef:
Ik ben gisteren het bos in geweest en ik kon de routes die jullie gereden hebben precies volgen, alle lintjes hingen er nog. Beetje jammer is dat altijd, ieder jaar weer. Deelnemers kunnen daar natuurlijk niets aan doen, maar van de organisatie vind ik het wel een minpunt.

Hangen ze er dan wel vaker nog na de westrijd??
Soms missen we ze al TIJDENS de wedstrijd Tong uitsteken ( ze worden nl vaak weggehaald hoorde ik)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:44

Ieder jaar weer hangt er een hoop zooi aan lintjes om en in de bomen totdat het vanzelf "verdwijnt". Ben zelfs een bordje met "15 km" erop tegen gekomen. Ook die kleine paaltjes in de grond met een lintje om de bovenkant zijn mooie struikeldingen als je ze niet verwacht....

Ik kwam wel 2 heren in een oranje hesje met een vuilniszak tegen, dus ik dacht eigenlijk dat zij aan het opruimen waren, maar op het pad waar ze vandaan kwamen hingen toch nog lintjes Verward

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 22:52

Maar de paaltjes met de lintjes staan niet op het ruiterpad anders hadden wij er ook over gestruikeld Schijnheilig
Ook toevallig een bordje [5km] en [2km finish] tegengekomen? Die was ik nl kwijt zondag Haha!
Nee, maar zonder gekheid. Natuurlijk is het slordig dat ze de lintjes niet weghalen. Ik heb daar eigenlijk nog nooit over negedacht wat er mee gebeurt na een wedstrijd.....niks dus.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:55

Er stond er eentje op een of ander stukje gras waar mijn paard even heel prettig de buitenbocht nam, theoretisch kom je daar inderdaad niet... Haha!

Haha nee, die bordjes heb ik niet gezien, maar ik heb dan ook niet de hele route gereden hoor, veel te vermoeiend Schijnheilig

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:19

ik wilde eigenlij zondag de route gaan rijden.. dan is het handig als ze er nog hangen... maar dat gaat niet door dus ik zou zeggen.. ze mogen weg!!!

tiz iid slordig van de organisatie... maar mischien hebben ze gewoonweg geen tijd..

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:25

ik hoorde van andere jaren dat het wegens tijdgebrek is.
de dag zelf weg halen gaat niet omdat de wedstrijd meestal vrij laat voorbij is.
hoorde dat de prijsuitreiking van 1 en 2 dit jaar tot 7 uur duurde.
dus vermoed dat het gewoon tijdgebrek is, hun werken ook overdag Knipoog

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:00

Ik sta vermeld in de Hoefslag!!!! Stoer hoor!!!!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:46

Oh, heilige Jorie.....

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:47

jajaaj en ik was haar groom!!!!!!!!!! reken maar dat je alles mag singeren jorie!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:50

En vergeet niet dat je ook in de Paardenkrant staat, Jorie! *LOL*

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:35

Jaha......met foto!!!!!