Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder is de Utrechtse baan ook bereikbaar met de auto (dat lange rechte stuk net voor GP2), hier kun je komen door in Leersum de m.c.verloopweg helemaal uit te rijden, die eindigt aan dat pad. Geen idee of je vriend navigatie heeft, en anders mag je wel een pb sturen, dan leg ik het wat duidelijker uit
Aileen_Noël schreef:Karrimh schreef:hele belangrijke tip en zie het nog iedere wedstrijd mis gaan:
zorg dat je entingen kloppen !! :j
Nou daar zeg je wat. Ik zie op de uitslagen toch zo vaak geen geldige entingen voorbij komen. Zonde van je reis en voorpret
fleur_yen schreef:Spannend voor de mensen die vanavond al deze kant op komen!
Bismarck, ik zou de plekken doen waar we de verharde wegen moeten oversteken, vlakbij GP 2 en 3 komen we de scherpenzeelseweg overgestoken, die plek zou ik nemen als we vanaf Amerongen richting Leersum rijden, dus op de terugweg. Verder de plek waar we de bergweg oversteken, is ook een gaaf pad voor foto's, op de kaart is dat de plek "water". Verder zijn alle groompunten natuurlijk bereikbaar met de autoVerder is de Utrechtse baan ook bereikbaar met de auto (dat lange rechte stuk net voor GP2), hier kun je komen door in Leersum de m.c.verloopweg helemaal uit te rijden, die eindigt aan dat pad. Geen idee of je vriend navigatie heeft, en anders mag je wel een pb sturen, dan leg ik het wat duidelijker uit
Shettepret schreef:Is er ergens een route te vinden? Ik wil morgen gewoon gaan rijden maar wil niet in de weg rijden. Mijn ponu intresseert het niets maar kan me voorstellen dat het voor deelnemers vervelend is.