Wedstrijd in oktober, Wilbertoord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 20:27

eridinges schreef:
Moos99 schreef:
Hoe nemen jullie de vetkaart in hoesje altijd mee tijdens het rijden?

In een jaszak, zadeltas of heuptasje

Deze mag je wel gewoon netjes opvouwen neem ik aan? Ik zag namelijk op een foto dat iemand die kaart in een hoesje ongevouwen met een touwtje om hun middel bond. Lijkt mij niet heel fijn. (voor mezelf dan :D )

risky

Re: Wedstrijd in oktober, Wilbertoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:29

vooral niet vergeten om je vetkaart in bv een plastic zakje te doen zodat deze niet nat word van regen/koelwater

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:17

Zeker in een plastic hoesje als het zo'n weer wordt als vandaag. Dan is ie aan 't einde nog te lezen :j

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 07:17

En daar word ik als computermedewerker dan weer blij van. Vouwen mag overigens gewoon. In een waterdicht zakje in een dichte jaszak of heuptasje voldoet prima.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 18:02

Hilli schreef:
En daar word ik als computermedewerker dan weer blij van. Vouwen mag overigens gewoon. In een waterdicht zakje in een dichte jaszak of heuptasje voldoet prima.

Kan ik me voorstellen, slecht gevouwen papier is niet fijn om vanaf te lezen! Maar ik zie een hele tijd wapperend a4tje voor me tijdens het rijden :D

Ik ben aan het denken wat ik aan doe qua jas zaterdag, gezien de temperaturen nog redelijk hoog liggen, je het natuurlijk wel warm krijgt maar het ook kan gaan regenen. Dan is eigenlijk een dun regenjasje het fijnste, maar ik heb dus alleen echt winterjassen die water bestendig zijn. Of een hele lelijke groene grote regenjas :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:21

De vetkaart is al een gevouwen A5je (dik papier), dus nog een keer dubbel en het past in zo ongeveer elke jaszak.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 19:13

Ff een snelle mening gevraagd. Heel grappig dit! een meisje van 13 benaderd mij of ze met mij mee mag rijden, aangezien ze te jong is om alleen te rijden. Ze wilt erg graag mee doen. Ze heeft al 4 impulsrubrieken gereden en zoals op de uitslag lijsten te zien is ze goed, want ze is de vorige keer 2e geworden tussen alle oudere mensen. Ik vind het bijna sneu om mee te zeggen, maar ga ik daar blij van worden zo een "aanhang"? ze geeft aan dat haar pony alles aan kan. In de eerste instantie zag ik best op tegen alleen rijden, maar of ik blij wordt van met een jonger meisje rijden als verplichting. Wat denken jullie?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:59

Dat moet je zelf weten, je wilde wel graag met iemand samenrijden toch?
Als je alleen wilt rijden zou ik het niet doen dan is het lastig.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:08

zie het probleem niet. ik heb in het verleden ook een aantal mensen in K0 en KI begeleid, als we elkaar zo kunnen helpen ...... :j

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:36

Ze had mij ook gevraagd. Alleen ik wou eerder finishen dan zij mocht dus ging het niet.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:54

Omdat het je eerste wedstrijd is misschien juist fijn om met iemand mee te rijden die al een aantal wedstrijdjes heeft gereden. Ondanks de leeftijd denk ik dat het je meer rust geeft. Enige nadeel vind ik dat je niet kan zien of je paard zijn of haar eigen tempo loopt.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 21:43

Ik heb gezegd dat het goed is! Heeft ook zeker voordelen. Ze gaat kijken of ze het nog kan regelen.

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:50

Ik heb er echt zin in!
Dit is echt de leukste wedstrijd van het jaar om te fotograferen :):) :):)

Volgens buienradar blijft t droog, dus hopen dat ze het voor een keer goed hebben :P

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:00

Nou, Lovesslimpie....... ben nu al m'n startnummer vergeten :o?, maar als je 2 kastelen langs ziet komen, een bruine en een zwarte met een hele brede bles, dan laat die camera maar knippen *-:)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:13

Haha, vorig jaar heb ik een deel van de tijd op het eerste onverharde pad gezeten met mn camera en daarna ook nog een tijd bij de finish, volgens mij heb ik toen (bijna) iedereen erop gezet :p
Dus als ik t weer zo doe dit jaar zal ik je wel tegenkomen :)

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:52

Hahaha hoop dit jaar ook weer op coole foto's . Vorig jaar nog in uitgelicht Loveslimpie

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 07:49

Nog maar een nachtje slapen :D

Ik ben ook heel benieuwd naar foto's! Kun je deze dan nabestellen of komen ze sowieso online te staan?

Mag je trouwens met een zadeltas rijden? (het is een klein tasje achterop m'n zadel die door mn singelstoten vast wordt gemaakt)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 07:51

Mijn fotos zet ik op oypo.nl, dus dan kun je ze nabestellen en betalen met iDeal ;)

Ik dacht dat zadeltassen wel mochten... ;)

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 07:57

loveslimpie schreef:
Mijn fotos zet ik op oypo.nl, dus dan kun je ze nabestellen en betalen met iDeal ;)

Ik dacht dat zadeltassen wel mochten... ;)

Ga ik zeker doen! Dus als je mij spot mag je veel foto's maken :Y)

Een donkerbruine Oldenburger met klein wit kolletje en 2 witte voetjes. We hebben als het goed is een knalrood dekje en dus een zadeltasje achterop. :D

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:13

Nummer 506 wil er ook wel weer op :D

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:46

Psydoxy schreef:
Nou, Lovesslimpie....... ben nu al m'n startnummer vergeten :o?, maar als je 2 kastelen langs ziet komen, een bruine en een zwarte met een hele brede bles, dan laat die camera maar knippen *-:)

Vooral die bruine mooi vangen :j Ik heb namelijk nog geen stoere endurancefoto van die grote bruine. Mis ik nog in het rijtje van de disciplines.

@Moos99; jonge ruiter kan jou vooraf, tijdens en na de rit de spelregels uitleggen. Voordeel voor haar is dat zij kan starten. Hoe mooi kan het leven zijn.
Of ze aan je "hangt" is aan jou. Ik geef de ruiters die ik begeleid altijd een opdracht. Bijvoorbeeld het aangeven van het tempo of de route in de gaten houden. Heel leuk om te doen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:26

Moos99 schreef:
Mag je trouwens met een zadeltas rijden? (het is een klein tasje achterop m'n zadel die door mn singelstoten vast wordt gemaakt)

Ja, dat mag.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:19

Loveslimpie ik ben nr 505. Schimmeltje met blauw/oranje tuig :)

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 16:44

@loveslimpie mijn start nummer is 10 in de impulsrubriek!

Hoe maken jullie je paddock? Ik heb namelijk gewoon 8 prikpaaltjes en wat draad.

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:58

Moos99 schreef:
@loveslimpie mijn start nummer is 10 in de impulsrubriek!

Hoe maken jullie je paddock? Ik heb namelijk gewoon 8 prikpaaltjes en wat draad.

Ik ook. Werkt prima mits je paard het gewend is. Ik probeer bij een nieuw paard de opstelling met paard erin, in de wei uit. Kom ik op de wedstrijd niet voor verrassingen te staan.

Heb er een stroom apparaat bij maar die staat negen van de tien keer niet aan.