Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leonyr schreef:Voor de geïnteresseerde; aankomende zaterdag sta ik aan de kant om te fotograferen, van 09:00 tot 13:00. Mocht je binnen die tijden rijden, dan is het zeer waarschijnlijk dat ik daar foto's van heb.
Je kunt me ook vooraf even berichten. Als je dan je startnummer doorgeeft, heb ik sowieso foto's van je rit. Achteraf zullen ze overigens op mijn website verschijnen, die zal ik dan in het topic plaatsen.
Ik hoor het wel!
we starten om 12.14 dus waarschijnlijk komen we je tegen
Leonyr schreef:Voor de geïnteresseerde; aankomende zaterdag sta ik aan de kant om te fotograferen, van 09:00 tot 13:00. Mocht je binnen die tijden rijden, dan is het zeer waarschijnlijk dat ik daar foto's van heb.
Je kunt me ook vooraf even berichten. Als je dan je startnummer doorgeeft, heb ik sowieso foto's van je rit. Achteraf zullen ze overigens op mijn website verschijnen, die zal ik dan in het topic plaatsen.
Ik hoor het wel!
Gezellie!
Nummer 229!
minibinkie schreef:Karrimh schreef:leuk leuk leuk![]()
ik heb startnr 114, donker bruine arabje die ik in het blauw start (met geel). ik begeleid nr 3 en daarnaast weet ik zeker dat nr 119 ook heel graag op de foto wil
nr 119 wil heel graag op de foto! maar ik weet dat nr 118 ook heel graag op de foto wil