Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
annebe schreef:Elmars_Floor schreef:Ik hoop ook dat het nog niet heel hard gaat met klasseI.. Wacht echt op laatste moment om te kijken of ik mijn paard in vorm heb. (nu is ie nog in een hele rond vorm)
Kan hij mooi afvallen op KWB

Fjorj schreef:Elmars, je kan net zo goed k1 starten in plaats van kennismaking. Enige grote verschil is dat minimale snelheid bij k1 9km/h is terwijl bij kennismaking 8km/h.
Ik zal als jou was gewoon proberen om 9km/h te gaan rijden, en lukt niet dan rij je toch gewoon wat langzamer. Want niemand houd je tegen om langzamer te gaan rijden (al kan organisatie wel waarderen als je tijdig/vroeg start wanneer je van plan bent om erg langzaam te gaan rijden).
maar jullie hebben gelijk. Rijd je wel goed heb je toch je punten en anders maar minder.
Maar kwam vorige keer (Grolloo) best goed uit; we kwamen toen ruiters tegen die hun grooms kwijt waren, en hadden gelukkig voldoende eten, drinken, water en vliegenspray mee voor iedereen

Tuc schreef:Ik wil best met je rijden de 23e.
Ga je met je arabier of new forest![]()
Heb je al een keer de kennismakingsklasse gereden dat je nu al in klasse I start?