Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Attitude schreef:Af_en_toe schreef:Ik houd deze datum vrij. Wil wel eens afkomen om de nieuwe camera te testenAfgelopen weekend niet gelukt omdat ik weggeregend ben op een evenement in België
Ja vorig jaar was er geen fotograaf.
Zou echt super zijn!
sandyjorgen schreef:zo, mijn inschrijving is ook de deur uit (K1 lang), nu ik zag dat er maar een beperkt aantal plaatsen is kreeg ik toch wat meer haast om in te schrijven. vorig jaar heb ik hier mijn eerste rit gereden (KK, 32 km) en meteen verslaafd geraakt. ik vond het een zeer mooie rit. prachtig gebied.
beetje jammer dat er nu ook een korte klasse 1 is, ik wilde eigenlijk met iemand samen rijden maar die mag dus niet de lange afstand rijden
Dat was idd teleurstellend nieuws.
Renske_W schreef:sandyjorgen schreef:zo, mijn inschrijving is ook de deur uit (K1 lang), nu ik zag dat er maar een beperkt aantal plaatsen is kreeg ik toch wat meer haast om in te schrijven. vorig jaar heb ik hier mijn eerste rit gereden (KK, 32 km) en meteen verslaafd geraakt. ik vond het een zeer mooie rit. prachtig gebied.
beetje jammer dat er nu ook een korte klasse 1 is, ik wilde eigenlijk met iemand samen rijden maar die mag dus niet de lange afstand rijden
Dat was idd teleurstellend nieuws.
Ik wil heel graag een keer impuls rijden, maar vind zelf 20 km ook een beetje weinig.
Maar waarschijnlijk komt er vanaf januari wel een startkaart!
Heb me gisteren aangemeld!