Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvie_Juudje schreef:Oke, goed dat ik dat van te voren weet.
In halen in galop betekent voor die van mij: MEE RENNEN!!!!! IK GA WINNEN!!!!!
doe ik ook altijd als ik op een jonkie rijd 

scooby09 schreef:Idd gewoon vragen of ze in een rustig tempo willen passeren en er niet gelijk in galop vandoor willen schieten.
Ik vraag dat ook meestal en is eigenlijk nooit een probleem geweest.
Ik start om 12.20 uitslapen dus aangezien het een thuis wedstrijd is.
En we ook langs ons pad naar huis toe komen
Kan dat zomaar eens een uitdaging worden.
Heb er weer zin in.
@karrimh starten toch weer een paar A.F jes he je het gezien.?
Psydoxy schreef:Jammer dat er geen paddocks gemaakt mogen worden, had graag willen proberen of mijn paard erin zou zijn gebleven
eridinges schreef:Mijn pony heeft ook moeite met inhalen en wedstrijdspanning.
Dat hebben we wel gemerkt bij ijsselstein..
Veel oefenen en ook wij gaan er weer voor.
Ontsteking in mijn been, maar we gaan er gewoon voor!
is die van jou nog een schatje mee vergeleken, die van is hoogstens tijdens de rit druk. Mask start zondag 2,5 uur na Khariton dus ben benieuwd hoe meneer hierop gaat reageren
Psydoxy schreef:Jammer dat er geen paddocks gemaakt mogen worden, had graag willen proberen of mijn paard erin zou zijn gebleven
Karrimh schreef:eridinges schreef:Mijn pony heeft ook moeite met inhalen en wedstrijdspanning.
Dat hebben we wel gemerkt bij ijsselstein..
Veel oefenen en ook wij gaan er weer voor.
Ontsteking in mijn been, maar we gaan er gewoon voor!
is die van jou nog een schatje mee vergeleken, die van is hoogstens tijdens de rit druk. Mask start zondag 2,5 uur na Khariton dus ben benieuwd hoe meneer hierop gaat reageren
Reusje0504 schreef:Ik doe ook voor het eerst mee dus sorry als ik dit had moeten weten;) maar ik heb de startlijst en het programmaboekje gelezen maar ik kan de routekaart niet vinden. In het boekje wordt het wel kort genoemd maar niet de echte kaart. Komt deze nog of zoek ik niet goed genoeg?