28 April Kaatsheuvel TREC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maris76

Re: 28 April Kaatsheuvel TREC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:43

Heb er ook weer zin in! Was afgelopen weekend in Emst ook heel leuk! :))

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:53

Heb er ook echt zin in !! ( ene mijn regeltje over de tijd was ook echt hoe hij er staat dat ik er benieuwd naar was en niet dat ik vond dat het te lang duurde voordat ik die te horen kreeg)
Piecon heeft mij zelfs nog netjes gebeld of ik samen wilde rijden met degene die met de uitvaller samen zou
rijden. Ik helemaal blij omdat ik pas naar aanmelding in de gaten kreeg dat je samen mocht rijden.

We zijn gister gelijk begonnen met wat dingen oefenen en wat deed me maatje het goed !! Stil staan no problem, takken ook niet ( alleen baasje moet verder leren bukken :o ), labyrint ook in 1 x goed. Nu nog wat leniger worden en der rechts op zien te komen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 08:41

Vanavond krijgen wij nog een extra les op de manege om te oefenen met springen...
Komt nog erg dichtbij.
Zijn onze outfits bij elkaar aan het sprokkelen en bereiden ons mentaal voor op onze ongewone combinatie :=
Gelukkig gaan we voor het plezier.
Startlijsten heb ik zelf nog niet bekeken maar weet dat wij om 9.35 iets moeten gaan doen.
Zal ditmaal ook de reglementen eens doorlezen zodat ik voorbereid ergens aan begin en niet compleet blanco ergens instap.
Gezellig om half bokt tegen te komen :')
Vind overigens dat de organisatie prima werk doet... kijk er zullen altijd verbeterpunten zijn maar is dat niet altijd?
Het kost ontzettend veel tijd en geloof me, ik zou er niet eens aan beginnen.

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:57

Wat ik me alleen steeds afvraag,

In het reglement staat dat je je eerst moet melden bij het secretariaat voor je je trailer mag parkeren.
Misschien een hele stomme vraag maar staat het secretariaat dan bij de ingang van de parkeerplaats of
moet je je auto langs de weg zetten (?) en je eerst binnen melden voor je de parkeerplaats op mag?

Gaat om dit stukje:

Als je aankomt op de wedstrijdlocatie kan je je eerst gaan melden bij het secretariaat. Daar
betaal je eventueel nog openstaande kosten en wordt er aangewezen waar je de trailer kan
parkeren en een paddock kan maken voor je paard.

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:48

Sandros dat is niet nodig hoor!
Als je aankomt kan je rustig je trailer parkeren en een paddock maken (hier staan parkeerbegeleiders) Daarna melden bij het secretariaat in de manege. De plattegrond van alles komt morgen online.

Kijk voor de zekerheid vlak voor de wedstrijd nog even op de startlijst, want er hebben wat wisselingen plaatsgevonden.

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:41

Wij hebben afgelopen weekend ook meegedaan met TREC Emst en nu Kaatsheuvel alweer, wat hebben we er zin in!! Vorig jaar ben ik voor het eerst gestart in de T1 en heb veel hulp gekregen van mijn equipe maatje. Verder vind ik dat piecon ons goed op de hoogte houd van verschillende dingen net zoals vorig jaar, top! +:)+

Touscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:18

Ik ben ook van de partij aankomend weekend. Heb al van heel wat disciplines geproefd, maar dit wordt mijn allereerste Trec wedstrijd. En heb er zin in. Voor de POR ga ik maar vertrouwen op m'n ervaren equip maatje. De MA is het enige onderdeel waar ik misschien zelf nog iets van kan maken. En de PTV wordt dramatisch :') , maar we kijken gewoon hoe het gaat. Ik hoop op een leuke dag met veel lol met de knol. :D

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:13

Voor de liefhebbers..de ptv staat online, maar je krijgt hem zaterdag ook op een plattegrondje. Voor diegene die het niet leuk vinden dat ie online staat, ...gewoon niet kijken
http://www.trec-lessen.nl/node/21

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:12

Oh verdorie! Ik wou het niet weten maar ben zo nieuwsgierig dat ik toch heb gekeken... :o

Marij120462

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:29

Ik ga ook lekker voor de fun hoor en om het een keer te beleven. Ga met de PTV niets doen wat risico's geeft want ik heb een nekhernia dus daar moet ik wel rekening mee houden

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 07:44

Hallo, zondag kom ik mee als groom ;) met Sandros (helaas kan ik zelf niet mee doen ) zijn er toevallig nog meer grooms/aanmoedigend volk die 'achterblijven'?
Is er trouwens ook een kantine oid waar je in kan gaan zitten? En zijn honden welkom?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 07:51

Kantine is op de manege en honden mits aangelijnd en zonder overlast gevend mogen binnen.
Aangezien dat is altijd zo bij ons dus ik neem aan nu ook.
Lopen heel veel honden altijd.

Overigens nog een vraagje voor Piecon, ons equipemaatje komt onder de man naar locatie als we geen trailer kunnen vinden en zoiezo blijft de trailer niet op locatie.
Kun je ook een paddock alleen maken en hoe gaat die paddock uberhaupt in zijn werk?
Helaas was het niet mogelijk deze in de manege te zetten, dat is niet erg maar willen graag weten hoe of wat omtrent de paddock

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:41

Dide er is idd een kantine en honden zijn, aangelijnd, welkom. Er komen ook veel grooms mee hoor!

LukieBradley, misschien is het handig dat jullie zaterdag al een paddock maken. Jullie wonen toch in de buurt. Je hebt prikpaaltjes en koord of lint nodig. Er zijn mensen op de locatie aanwezig die je wegwijs kunnen maken. Vraag gewoon even naar Hans of Margot. Op de dag zelf mag ook, maar dan moet je alles voor de paddock meenemen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 11:35

Haha ja klopt, odi zal er ook wel zijn en jullie ken ik ook al :)
Woon zelf bijna op de manege hahahah!
Ben even iets aan het regelen bij een stal verderop van een kennis of ze daar in tussentijd kan staan en anders is het een idee om morgen al een paddock te maken idd want moet toch werken omdat ik zondag dus niet kan.
Begrijp dat je zelf daar de materialen voor moet hebben?

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 11:54

Ja, je moet zelf even regelen dat je wat paaltjes en lint hebt!
Waarschijnlijk zetten wij ook zaterdag vast de paddocks op. Scheelt ons 's ochtends weer!

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 19:14

Het is maar goed dat ik hier nog even kijk, want ik ging ervan uit dat het morgen was (zaterdag). Had ik toch mooi naar een leeg terrein staan kijken... ;)

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:02

Haha dan heb je in ieder geval geen concurrentie ;)

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:13

Haha, dat heb ik toch niet. Toeschouwer B-)

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:50

Haha die is goed!

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 06:09

Vandaag de laatste voorbereidingen, oei wat vind ik het spannend worden!

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 07:37

De laatste voorbereidingen zijn gestart! Even de auto en trailer vast klaarmaken vandaag en kijken of we wel alles hebben en dan zijn we klaar voor morgen. Ik heb er kei veel zin in en ben heel benieuwd hoe het is :)
En dan morgen vroeg op pad om de paarden te voeren en de trailer aan te koppelen en ze samen te laden. Dat wordt de eerste keer dat ze samen staan en dat ik met twee paarden in de trailer rijd, maar dat komt vast goed.

Tot morgen iedereen!

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 08:20

Wij reizen zo af naar het zuiden. Tot morgen iedereen!!!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:51

ook hier vandaag alles klaar maken en morgen onwijs vroeg op pad.
Gelukkig zit ik niet alleen in de auto en kunnen we gezellig babbelend die kant op komen, scheelt weer een heel stuk.
Vandaag weer een keer proberen te rijden met mijn enkel en kijken hoe het morgen verder gaat.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:57

Tot morgen iedereen!!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 21:16

Okee, denk dat ik alles heb.

Zadel, dekje, singel *check*
hoofdstel, dekens, halster *check*
Paddock palen, draad, stroom *check*
Voer, water, emmers *check*
Trailer gekoppeld, bandenspanning gecontroleerd *check*
Paspoort, auto papieren *check*

Aangepaste beugels, brace, pijnstiller voor als het toch niet ging *check*

Wekker zetten op 4.30, whaaaa help, maar toch *check*

Okee, we gaan er lekker voor!!!
5.30 is IndianLady hier en dan samen Tapas halen en op weg.
Welterust en tot morgen :evaw: