Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
connie64 schreef:he jammer zeg ik woon in zeeuws vlaanderen en wil eigenlijk graag meedoen.
Maar de volgende kosten:lid worden a 55 euro--- wedstrijd zelf 35 ---verplicht een cap ong 100 euro ---paard nog laten enten ong 25 euro kortom,dure grap.2x door de tunnel 15 euro....
Ik ga er nog maar eens een keer goed over nadenken
heb wel eens op het strand gereden maar nog nooit met mijn eigenste.
.Sieltjuh schreef:Ik heb me opgegeven voor te vrijwilligen, ook al eerder wat gehoord, maar wanneer kan ik iets concreets horen? Waar, hoelaat etc.
Sash schreef:Sieltjuh schreef:Ik heb me opgegeven voor te vrijwilligen, ook al eerder wat gehoord, maar wanneer kan ik iets concreets horen? Waar, hoelaat etc.
We zullen eind volgende week een mail naar alle vrijwilligers sturen met de informatie. (wat, waar, hoelaat)
EN, we zijn nog hard opzoek naar nog meer vrijwilligers!
Is een oproepje plaatsen op het prikbord van Zeelandnet niet een idee? Sieltjuh schreef:Prima, thanks!
Ik zal nog eens rondvragen in de omgevingIs een oproepje plaatsen op het prikbord van Zeelandnet niet een idee?
pam15 schreef:Inschrijving is een feit.
Ik heb al heel wat wedstrijden de afgelopen 10 jaar her en der gereden. Dit wordt ons stranddebuut. Ik kijk er naar uit!!
MyrtheJ schreef:Sash, ik heb er nog eens over gedacht, maar ik red het echt niet om vlak voor mijn tentamens een weekendje Zeeland te doen, had jullie graag willen helpen. Volgend jaar beter! (strand is toch vaak te zwaar voor mijn uk met korte pootjes)
Hilli schreef:Hoe laat gaat de vetgate dicht? Als dat uiterlijk 14:00 is mag je de computermedewerker wel op de VG zetten, dan ga ik na de VG achter de laptop. Ik heb VG-ervaring
Sash schreef:Hilli schreef:Hoe laat gaat de vetgate dicht? Als dat uiterlijk 14:00 is mag je de computermedewerker wel op de VG zetten, dan ga ik na de VG achter de laptop. Ik heb VG-ervaring
Dat is super. Ik heb net even gekeken en 14.00 moet wel lukken. Mogen we jou opschrijven als vetgate medewerker dan? Bedankt!