Endurance Zeeland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

connie64

Re: Endurance Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:04

nou zeg heb ik nou weer verkeerd gelezen of wat?????txs voor de info in ieder geval!!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 08:11

De endurancevereniging kost 55 euro. Dan ben je automatisch ook lid van de KNHS. Voor de impulsrubriek is die eerder genoemde 17 euro voldoende.

Een goedgekeurde cap is ook geen 100 euro, Decathlon heeft ze ook en die zijn veel aantrekkelijker geprijsd als het toch gaat om eenmalig dragen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:28

connie64 schreef:
nou zeg heb ik nou weer verkeerd gelezen of wat?????txs voor de info in ieder geval!!

Scheelt weer in de kosten. :+

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 17:44

connie64 schreef:
he jammer zeg ik woon in zeeuws vlaanderen en wil eigenlijk graag meedoen.
Maar de volgende kosten:lid worden a 55 euro--- wedstrijd zelf 35 ---verplicht een cap ong 100 euro ---paard nog laten enten ong 25 euro kortom,dure grap.2x door de tunnel 15 euro....
Ik ga er nog maar eens een keer goed over nadenken

Bij de startlocatie zijn caps te huur (of te leen, weet ik niet zeker. Vraag het even na: http://www.manegegrol.nl) en anders kost de goedkoopste cap ongeveer € 30,-. En inderdaad lidmaatschap van de KNHS kost € 17,- geen € 55,- (http://www.knhs.nl/lidworden.asp) De wedstrijd zelf kost € 30,-. Al met al dus een stuk minder dan je dacht!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 11:40

We zijn nog dringend op zoek naar vrijwilligers!
We zoeken:
- Vrijwilligers met ervaring voor op de vetgate en start/finish.
- Vrijwilligers die de ruiters willen begeleiden bij het oversteken (geen ervaring nodig)
- Vrijwilligers voor het coördineren van het parkeren (geen ervaring nodig)

Omdat we snappen dat Zeeland best een eindje rijden is en de dag al vroeg begint, bieden we de vrijwilligers aan om gratis te kamperen bij het wedstrijdterrein!
Natuurlijk zorgen we dan ook voor een ontbijtje en daarnaast ontvangt iedereen een lunchpakket en consumptiebonnen.

We hopen dat jullie willen komen helpen om deze wedstrijd tot een succes te maken!

Meld je aan via vrijwilligers@endurancezeeland.nl

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:33

Mag ik nog wat vragen?
Als ik dus lid word van knhs voor 17 euro mag ik dan 3x endurance wedstrijden rijden (kennismaking of impuls)
Zoja hoe wordt er dan gecontroleerd dat je maar 3x meedoet?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:38

Je mag onbeperkt in de impulsrubriek starten.

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:42

dank je wel voor het snelle antwoord hili,maar waarom lees ik dan dat dat maar 3x mag?zucht soms is t allemaal een beetje verwarrend.
Nog 2 vragen als je het niet erg vind??

Ik heb sinds een maand of 5 een paard erbij, uit Belgie.Hier zit een belgisch paspoort bij, mag ik deze gebruiken?
Hij is in juli 2012 voor t laatst geent,ook in Belgie, is dit ook toegestaan?

Alvast hartelijk dank voor de antwoorden!!
Laatst bijgewerkt door connie64 op 19-03-13 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:45

Omdat dat niet zo lang geleden veranderd is (vorig jaar of dat jaar ervoor) en niet iedereen de juiste info heeft of geeft.

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:08

ik heb mijn inschrijfformulier zojuist verstuurd. klasse 1- 35 km.
heb er zin in :):) heb wel eens op het strand gereden maar nog nooit met mijn eigenste.
dat was wel een droom van me, en nu gaat het er gewoon van komen *\o/*

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:03

Ik heb me ook ingeschreven voor de 20km. Ik zoek alleen nog een rijmaatje die mijn iets onzekere ruin langs enge situaties kan loodsen ;)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:07

Ik heb me opgegeven voor te vrijwilligen, ook al eerder wat gehoord, maar wanneer kan ik iets concreets horen? Waar, hoelaat etc.

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:54

Deze week gaan we ons inschrijven voor de klasse 1 35 km.

Hotel voor paard en mens zijn al geboekt. Madeleine zadelt Ap, dit keer mag Cees de zee samen met mij aanschouwen. Primeur voor hem. Ap heeft vorig jaar al kennis gemaakt met Renesse en het toen zeer stormachtige en regenachtige strand. Toen had ik Fleur bij me. Heerlijk was dat.
De schuimvlokken rolden over het strand en het strandzand vloog vlak boven de grond als een tapijt weg. Zo prachtig. Vooral de verbaasde reactie van onze paarden op dit verschijnsel. Het waaide toen zo hard dat een rengalop tegen de wind in er niet in zat :+.
Maar onze brave vriendjes gingen wel keurig de zee in.

Tijdens de wedstrijd mag het van mij iets minder waaien en als het kan droog blijven maar........... er bestaat maar weinig dat de aankomende Zeeuwse pret bij ons kan drukken.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 23:45

Sieltjuh schreef:
Ik heb me opgegeven voor te vrijwilligen, ook al eerder wat gehoord, maar wanneer kan ik iets concreets horen? Waar, hoelaat etc.

We zullen eind volgende week een mail naar alle vrijwilligers sturen met de informatie. (wat, waar, hoelaat)

EN, we zijn nog hard opzoek naar nog meer vrijwilligers!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:43

Sash, ik heb er nog eens over gedacht, maar ik red het echt niet om vlak voor mijn tentamens een weekendje Zeeland te doen, had jullie graag willen helpen. Volgend jaar beter! (strand is toch vaak te zwaar voor mijn uk met korte pootjes)

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 12:49

Inschrijving is een feit.
Ik heb al heel wat wedstrijden de afgelopen 10 jaar her en der gereden. Dit wordt ons stranddebuut. Ik kijk er naar uit!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 13:03

Sash schreef:
Sieltjuh schreef:

We zullen eind volgende week een mail naar alle vrijwilligers sturen met de informatie. (wat, waar, hoelaat)

EN, we zijn nog hard opzoek naar nog meer vrijwilligers!

Prima, thanks!

Ik zal nog eens rondvragen in de omgeving :) Is een oproepje plaatsen op het prikbord van Zeelandnet niet een idee?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 16:08

Sieltjuh schreef:
Prima, thanks!

Ik zal nog eens rondvragen in de omgeving :) Is een oproepje plaatsen op het prikbord van Zeelandnet niet een idee?

Zou kunnen inderdaad alleen het tekort zit vooral in de ervaren vrijwilligers voor op de vetgate en finish. Dan is het toch wel handig als je een beetje weet hoe de regels in elkaar zitten. Als het niet lukt om die te vinden dan wordt het gewoon een spoedcursus 's Ochtends ;)

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 16:09

pam15 schreef:
Inschrijving is een feit.
Ik heb al heel wat wedstrijden de afgelopen 10 jaar her en der gereden. Dit wordt ons stranddebuut. Ik kijk er naar uit!!

Leuk zo enthousiast! We gaan natuurlijk voor goed weer. Al het slechte weer is nu wel geweest lijkt mij dus de 20e wordt het gewoon een mooie lentedag

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 16:09

MyrtheJ schreef:
Sash, ik heb er nog eens over gedacht, maar ik red het echt niet om vlak voor mijn tentamens een weekendje Zeeland te doen, had jullie graag willen helpen. Volgend jaar beter! (strand is toch vaak te zwaar voor mijn uk met korte pootjes)

Hoi! Jammer maar tentamens gaan natuurlijk voor. Hopelijk volgend jaar een tweede kans!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:11

Hoe laat gaat de vetgate dicht? Als dat uiterlijk 14:00 is mag je de computermedewerker wel op de VG zetten, dan ga ik na de VG achter de laptop. Ik heb VG-ervaring :j

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 16:19

Hilli schreef:
Hoe laat gaat de vetgate dicht? Als dat uiterlijk 14:00 is mag je de computermedewerker wel op de VG zetten, dan ga ik na de VG achter de laptop. Ik heb VG-ervaring :j

Dat is super. Ik heb net even gekeken en 14.00 moet wel lukken. Mogen we jou opschrijven als vetgate medewerker dan? Bedankt!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:21

Ja hoor, dat is prima in dat geval.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 15:17

Super!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:56

Sash schreef:
Hilli schreef:

Dat is super. Ik heb net even gekeken en 14.00 moet wel lukken. Mogen we jou opschrijven als vetgate medewerker dan? Bedankt!

Ik heb me ook opgegeven voor de VG!! Gezellig!!!

Aan de organisatie: is mijn mail nog aangekomen?