TREC Noord, 2 en 3 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Re: TREC Noord, 2 en 3 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:37

LLLEEEUUUUUKKK! Dat vonden Beer en ik er ook van, leuke foto's van de POR! Ik hoop ook dat er nog wat springfoto's zijn. Beer ging overal over behalve de heg..die was te raar..haha en hij weigert echt NOOIT en dat was niet de plek voor een discussie dus hups, verder gereden. Kamperen was ook leuk! En veel aardige mensen ontmoet. Volgend jaar weer!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:38

Nou, ik ben ook weer thuis sinds 8 uur.
Ik sta waarschijnlijk bekend als het meisje op een Fjord die overal riep "Laat maar!" _O- Wendy moest hem zelfs aan het begin van de PTV nog vasthouden omdat meneer de berm in ging en niet stil wilde staan.
Oh en er zullen ongetwijfeld ook nog mensen zijn geweest die mij rond 13u vanaf de MA heel hard terug hebben zien galopperen naar de paddock met de bruine pony erin :')

Ach, we waren laatste, maar we hebben wel heel veel ervaring op gedaan! Ik heb een top weekend gehad in ieder geval, gezellige mensen en veel plezier gemaakt :)

Edit: ik was overigens nr. 28 :P

En mijn foto's van zaterdag die komen eind deze week. Gaat nu niet meer lukken en heb ma t/m woe eerst stage :P
Laatst bijgewerkt door Jorinda op 03-06-12 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:41

zonnebloem18 schreef:
O ja bij de PTV zat ik bij nummer 10, smalle doorgang onder de man, waar Jorinda en Cas heel hard voorbij scheurde.

Ehhh... Oeps _O-
Ik dacht echt even "oké, na deze actie zijn beide knieschijven gebroken". Hij ging zó hard tussen die bomen door :oo

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:42

Haha Wendy wat zul jij lekker slapen vanavond!!!

April en ik hebben ook genoten dit weekend!!!
De POR reed ik samen met Jolanda en Karin en ging heel erg goed!
We zijn geloof ik niet verkeerd gereden, hebben het baken gevonden en mijn oefenboomstam gesprongen :-)
Alleen wat tijdfouten. Dat vond ik wel moeilijk inschatten hoor.
208 punten gescoord!

De MA vandaag ging echt heel goed! Was zo blij met April haar galopje :-) Heel erg slingerd maar wel binnen de lijnen en echt heel rustig... Totdat er achter een boom een vreselijke paardetende groene paraplu stond!!! April vloog meteen de bossen in. 0 punten dus.
De terugweg ging ook heel erg goed. Snel stappend (voor haar doen) en geen drafpasjes... Maar toch te langzaam geweest... Geeft niets. Ik was super trots!
Vorig jaar kreeg ik haar niet bij de groep weg en nu wel :-)

Toen door naar de PTV.
Weer even wachten en dat begon April wel heel moeilijk te vinden...
1.De slalom in draf gedaan omdat ik bang was dat ik der niet kon houden in galop zou graag wilde ze.
2.Dubbelsprong nam ze in 1 x! braaf paard! Alleen de eerste aangetikt en die rolde eraf..
3.De brug vond ze vreselijk eng!!! Ze begon helemaal te snurken en zette haar nek er helemaal op.
Tot mijn (en ieders) verbazing liep ze na even been te hebben gegeven er zo overheen...
Welliswaar heel hard snurkend en in een vreemde sluipende gang, maar dat maakt niet uit! hihi
4. het hek wel opengedaan, niet meer dicht. (doen we in het bos ook nooit omdat die meteen weer dicht veert, dus waarom nu wel dacht April)
5. En toen kwam de heg! Die veel hoger en ook voller was dan we hebben geoefend!
April vloog meteen in zijn achteruit het fietspad op!
Toch weer richting bezembak gekregen, maar toen vloog ze er helaas langs...
Omgedraaid, in stap erop af gegaan en toen eroverheen gesprongen met een MEGA sprong! Knap paard!
6. De laaghangende takken netjes in draf genomen.
7. het stilstaan mislukte :-) April liep meteen achter mij aan... Was te verwachten. Krijg haar ook nooit op de foto namelijk! De dames jury (en alle toeschouwers) vonden het geloof ik wel erg grappig...
Tis ook zo'n lieverd he!
8. Labyrinth helaas het laatste balkje aangetikt.
9. berg af netjes in stap.
10. smalle corridor in draf gedaan, vervelende boom ervoor.
11. berg op per ongeluk in draf gegaan het laatste stukje.
12. achteruit ging ze 2 hele stappen! Ik helemaal blij! mevrouw geloof ik aardig verbaasd.
13. smalle corridor aan de hand in stap gedaan.
14. boomstam aan de hand. pffft Hilarisch, gelukkig geen camera's in de buurt want April wilde niet meedraven en daardoor struikelde ik over de boomstam. Ik bleef gelukkig op de been en April stapte gewoon over de stam heen! hihi
Die man (en vrouw van de volgende hindernis) lachen plat! En ik ook! Whahaha Kluns!
15. rechts opstappen ging aardig, maar ze liep weg.
16. en als laatste de boomstam onder de man die ze zomaar heel makkelijk nam! Het word nog wel een springpaard ooit!
En dit alles was 75 punten waard!

Ik vind het erg jammer dat het al voorbij was, wilde nog wel een rondje!
En was ontzettend trots op April dat we alles gedaan hadden!!!
Daarna heerlijk naar huis gereden en April lekker verwend....
Op naar volgend jaar!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:52

Leuk, al die verslagen! :D
Nouja, die van mij kan ik erg kort over wezen... Slalom in stap gedaan, dat ging verder naar mijn idee wel erg goed. Brug overgeslagen omdat ik bang was dat Cas ernaast zou stappen; hij is super lomp namelijk, dubbelsprong geweigerd (had te weinig snelheid, eigen fout), hek ook overgeslagen, hij ging erlangs en had hem nooit weer omgedraaid gekregen (of wel met heel veel heisa, want hij was helemaal gefocust op het paard voor hem...), bezembak ging hij erg enthousiast op af en bedacht zich 2m ervoor dat ie wel erg eng was en draaide zich om :') Aan de hand erlangs gegaan. Laaghangende takken gingen op zich wel goed, jammer dat hij onder de takken in draf ging vanuit stap, stilstaan in de cirkel was ook niet zo'n succes want hij ging uiteraard weer achter het paard voor hem aan, haha. Labyrint begon erg goed, maakte de eerste bocht (volgens mij, heb niet naar achteren gekeken) erg netjes zonder aan te tikken en de tweede bocht redde hij niet meer. Toen kwamm eehh volgens mij bergafwaarts onder de man, helaas te laat aangedraafd (op de 'baan' dus), bergop onder de man ging heel goed! Nou en toen kwam dus de smalle doorgang onder het zadel, en toen ging Cas er even in volle galop vandoor, nam uiteraard níet het pad, maar ging tussen alle bomen door :') Smalle doorgang OHZ dus overgeslagen. Achterwaarts ook overgeslagen want dat kent ie nog niet goed :P Ben volgens mij wel de volgorde kwijt nu haha, maar maakt niet uit. Smalle doorgang aan de hand ging goed, hebben we in stap gedaan (bedacht me te laat dat ik die ook wel in draf kon doen). Boomstam aan de hand ging ook goed. Rechts opstappen lukte niet want ik vind links zonder krukje al moeilijk genoeg en Cas bleef niet staan. Laatste boomstam, die eigenlijk OHZ moest, heb ik dus ook maar aan de hand gedaan :') Resultaat: 22 punten in de PTV :') :') MA ging trouwens ook niet zo goed, haha.

En uiteindelijk is mijn verhaal niet kort gebleven :D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 22:35

Jorinda, troost je. Zo ging mijn eerste wedstrijd ooit ook ;) :D Er is nog hoop!

Ontzettend leuk om alle enthousiaste en positieve verhalen te lezen! :j Wat betreft de (top!!!)accomodatie was het ook voor herhaling vatbaar :D wat mij betreft ook hoor :+

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:37

Ik zeg, vaker in het jaar :D :P

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 22:48

Ik wil nog niet dood. :') Ben gesloopt hoor... Moet even rustig zitten en dan straks heeeeeeerlijk slapen. :z

Vaker doen zou ik ook wel willen, maar er gaat zoveel tijd in zitten om routes uit te zetten, vergunningen aan te vragen, sponsoren te zoeken, om nog maar niet te spreken over de paar dagen met héél weinig slaap, heeeeeel veel stress en heel druk bezig zijn :+ Dat moet niet te vaak, zeg maar.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:52

Snap ik :j
Dan maar eens kijken of we een training kunnen regelen :)
Dat zou ik namelijk nog wel eens willen doen, ook dat je de mogelijkheid hebt om eerst alles aan de hand te verkennen :) Ik zal eens polsen of er meer mensen in Beilen interesse zouden hebben!

Mijn foto's zijn aan het uploaden maar dat duurt nog wel eventjes, het waren er 700 :') Dus daarvan zal ik morgen het linkje wel eventjes posten!!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:55

:(:)

Het was echt een supergave rit en een interessante PTV.
Norvid en Tapas waren weer blij dat ze thuis waren. Hebben heerlijk de wei rondgecrossed met de rest van de troep.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:58

Wen: maar je hebt een hele leuke wedstrijd gemaakt +:)+

Tap en Nor waren echt super uitbundig bij thuiskomst (en de rest ook,hihi)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 07:15

Haha Wendy, gelukkig is er nog hoop :')
Nou Clau, aan mij heb je er al eentje die in (de buurt van) Beilen wel een training, of meer haha, wil doen :)

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 07:45

Zoals al verwacht brak mijn singelgesp vannacht weer en heb ik de PTV nog maar eens gereden. :+ Nu maar even rustig aan, haha. Ik heb genoten van dit weekend. :j

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 08:44

WendyBZ schreef:
http://www.fotohipppique.nl heeft vandaag foto's gemaakt :)

wij zijn aan het bijkomen bij de sushi mall in de stad. Straks meteen door naar bed denk ik :+

Hihihi,.... Wij zijn naar wagamama geweest :j

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Ik heb een waanzinnig leuk weekend gehad. Ik ben twee dagen geweest met vrijwilligen vooral bezig geweest met allerhande klusjes e.d. Zaterdag stond ik op post 3 de deelnemers naar de pauzeplaats sturen. Na de pauze gisteren heb ik vooral bij de start van de MA gestaan om toeschouwers tegen te houden zodat ze de deelnemers niet zouden storen en dat ging heel aardig. Samen met Wendy hebben we de POR gemaakt. We hadden op een leuke plek de baken neer gehangen die veel mensen toch nog gemist hebben := . De deelnemers vonden het een onwijs leuke afwisselende route maar vooral mooi.

Al met al zeer geslaagd en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Wie heeft nog aardbeien gekocht zaterdagavond van die hobbyboertje. Daar heb ik net jam van gemaakt........ Lekkkkerhu!!!!!!!!! :9
Laatst bijgewerkt door yarrah op 04-06-12 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjouk_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 08:57

Wij hebben ook erg genoten dit weekend. Het was voor ons de eerste keer, maar het ging boven verwachting. Petje af voor de organisatie en vrijwilligers. Het was allemaal erg goed geregeld en de sfeer was prima! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:37

kristelhans schreef:
LLLEEEUUUUUKKK! Dat vonden Beer en ik er ook van, leuke foto's van de POR! Ik hoop ook dat er nog wat springfoto's zijn. Beer ging overal over behalve de heg..die was te raar..haha en hij weigert echt NOOIT en dat was niet de plek voor een discussie dus hups, verder gereden.

:D Mooizo!
Dat ie daar niet overheen ging kwam natuurlijk omdat Kirsten en ik daarachter zaten :))
Bedankt voor de koffie nog! Was er HEEL blij mee :D

Jorinda__ schreef:
Nou, ik ben ook weer thuis sinds 8 uur.
Ik sta waarschijnlijk bekend als het meisje op een Fjord die overal riep "Laat maar!" _O- Wendy moest hem zelfs aan het begin van de PTV nog vasthouden omdat meneer de berm in ging en niet stil wilde staan.
Oh en er zullen ongetwijfeld ook nog mensen zijn geweest die mij rond 13u vanaf de MA heel hard terug hebben zien galopperen naar de paddock met de bruine pony erin :')

Ach, we waren laatste, maar we hebben wel heel veel ervaring op gedaan! Ik heb een top weekend gehad in ieder geval, gezellige mensen en veel plezier gemaakt :)

Edit: ik was overigens nr. 28 :P

En mijn foto's van zaterdag die komen eind deze week. Gaat nu niet meer lukken en heb ma t/m woe eerst stage :P

Ah joh, het ging om de ervaring toch? :D (dat begreep ik van Milan_lover)
Vond jullie tuig wel heel gaaf!

Sodeletuut schreef:
De foto's van de POR op zaterdag :D
Sorry als ik mensen er niet op heb staan, dan kwam iedereen te dicht achter elkaar!

Gave foto's hoor! :D Had achteraf ook best tijd gehad om wat foto's te schieten maar ben de camera helemaal vergeten :=

Milan_lover schreef:
Ik zeg, vaker in het jaar :D :P

Ik ook! :D Het was echt ontzettend leuk!

Ik als vrijwilliger heb ook echt een heeeeeeeeerlijk weekend gehad! :D
Ben 3 dagen geweest, overnacht en helemaal kapot gegaan! :))

Gisteren half slapend in de sushi mall maakte het wel helemaal af, vreselijk gelachen! :))

Heb al zo ongeveer besloten dat ik volgend jaar gewoon weer kom vrijwilligen, rijden komt nog wel een keer! Vrijwilligen is veel te gezellig! :D

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:50

WendyBZ schreef:
Ik wil nog niet dood. :') Ben gesloopt hoor... Moet even rustig zitten en dan straks heeeeeeerlijk slapen. :z

Vaker doen zou ik ook wel willen, maar er gaat zoveel tijd in zitten om routes uit te zetten, vergunningen aan te vragen, sponsoren te zoeken, om nog maar niet te spreken over de paar dagen met héél weinig slaap, heeeeeel veel stress en heel druk bezig zijn :+ Dat moet niet te vaak, zeg maar.

Maar het waren 3 mooie dagen aldus tempoteamer toch? :7

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:32

mltex schreef:
WendyBZ schreef:

Maar het waren 3 mooie dagen aldus tempoteamer toch? :7

:') Indeed!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:01

Sok schreef:
Sodeletuut schreef:
De foto's van de POR op zaterdag :D
Sorry als ik mensen er niet op heb staan, dan kwam iedereen te dicht achter elkaar!

Gave foto's hoor! :D Had achteraf ook best tijd gehad om wat foto's te schieten maar ben de camera helemaal vergeten :=

Dankje! Weet jij trouwens ook of er iemand met een fotocamera bij de bezembak zat? O:) Wow dat was écht een reuzensprong voor mijn gevoel. :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:07

De foto's van Foto Hippique staan al online zie ik net! Ik heb al een paar hele leuke foto's van Misty en mij gespot! *\o/*

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:17

Waar?! :D

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:18

Ik heb al een mooie besteld bij Foto Hippique. :j

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:18

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:21

Whaha :')
Milan die niet onder de laaghangende takken door durfde _O-

Afbeelding

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:27

Sodeletuut schreef:
Sok schreef:

Dankje! Weet jij trouwens ook of er iemand met een fotocamera bij de bezembak zat? O:) Wow dat was écht een reuzensprong voor mijn gevoel. :')

Hahahaha ja dat was echt een van de mooiste sprongen van de dag! :D goed dat je bleef zitten ook!
Volgens mij was de fotograaf net voor jou naar de brug gegaan om foto's te maken dus voor zover ik weet geen foto van de ubersprong..