Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendy moest hem zelfs aan het begin van de PTV nog vasthouden omdat meneer de berm in ging en niet stil wilde staan.

Heel erg slingerd maar wel binnen de lijnen en echt heel rustig... Totdat er achter een boom een vreselijke paardetende groene paraplu stond!!! April vloog meteen de bossen in. 0 punten dus.
April liep meteen achter mij aan... Was te verwachten. Krijg haar ook nooit op de foto namelijk! De dames jury (en alle toeschouwers) vonden het geloof ik wel erg grappig...
Aan de hand erlangs gegaan. Laaghangende takken gingen op zich wel goed, jammer dat hij onder de takken in draf ging vanuit stap, stilstaan in de cirkel was ook niet zo'n succes want hij ging uiteraard weer achter het paard voor hem aan, haha. Labyrint begon erg goed, maakte de eerste bocht (volgens mij, heb niet naar achteren gekeken) erg netjes zonder aan te tikken en de tweede bocht redde hij niet meer. Toen kwamm eehh volgens mij bergafwaarts onder de man, helaas te laat aangedraafd (op de 'baan' dus), bergop onder de man ging heel goed! Nou en toen kwam dus de smalle doorgang onder het zadel, en toen ging Cas er even in volle galop vandoor, nam uiteraard níet het pad, maar ging tussen alle bomen door
Smalle doorgang OHZ dus overgeslagen. Achterwaarts ook overgeslagen want dat kent ie nog niet goed
Ben volgens mij wel de volgorde kwijt nu haha, maar maakt niet uit. Smalle doorgang aan de hand ging goed, hebben we in stap gedaan (bedacht me te laat dat ik die ook wel in draf kon doen). Boomstam aan de hand ging ook goed. Rechts opstappen lukte niet want ik vind links zonder krukje al moeilijk genoeg en Cas bleef niet staan. Laatste boomstam, die eigenlijk OHZ moest, heb ik dus ook maar aan de hand gedaan
Resultaat: 22 punten in de PTV
MA ging trouwens ook niet zo goed, haha.
Er is nog hoop!
Wat betreft de (top!!!)accomodatie was het ook voor herhaling vatbaar
wat mij betreft ook hoor
Ben gesloopt hoor... Moet even rustig zitten en dan straks heeeeeeerlijk slapen.
Dat moet niet te vaak, zeg maar. 

Ik zal eens polsen of er meer mensen in Beilen interesse zouden hebben!
Dus daarvan zal ik morgen het linkje wel eventjes posten!! 
Nu maar even rustig aan, haha. Ik heb genoten van dit weekend.
WendyBZ schreef:http://www.fotohipppique.nl heeft vandaag foto's gemaakt![]()
wij zijn aan het bijkomen bij de sushi mall in de stad. Straks meteen door naar bed denk ik
. De deelnemers vonden het een onwijs leuke afwisselende route maar vooral mooi.
kristelhans schreef:LLLEEEUUUUUKKK! Dat vonden Beer en ik er ook van, leuke foto's van de POR! Ik hoop ook dat er nog wat springfoto's zijn. Beer ging overal over behalve de heg..die was te raar..haha en hij weigert echt NOOIT en dat was niet de plek voor een discussie dus hups, verder gereden.
Mooizo!
Jorinda__ schreef:Nou, ik ben ook weer thuis sinds 8 uur.
Ik sta waarschijnlijk bekend als het meisje op een Fjord die overal riep "Laat maar!"Wendy moest hem zelfs aan het begin van de PTV nog vasthouden omdat meneer de berm in ging en niet stil wilde staan.
Oh en er zullen ongetwijfeld ook nog mensen zijn geweest die mij rond 13u vanaf de MA heel hard terug hebben zien galopperen naar de paddock met de bruine pony erin
Ach, we waren laatste, maar we hebben wel heel veel ervaring op gedaan! Ik heb een top weekend gehad in ieder geval, gezellige mensen en veel plezier gemaakt
Edit: ik was overigens nr. 28
En mijn foto's van zaterdag die komen eind deze week. Gaat nu niet meer lukken en heb ma t/m woe eerst stage
(dat begreep ik van Milan_lover) Sodeletuut schreef:De foto's van de POR op zaterdag
Sorry als ik mensen er niet op heb staan, dan kwam iedereen te dicht achter elkaar!
Had achteraf ook best tijd gehad om wat foto's te schieten maar ben de camera helemaal vergeten 
Milan_lover schreef:Ik zeg, vaker in het jaar![]()
Het was echt ontzettend leuk!

WendyBZ schreef:Ik wil nog niet dood.Ben gesloopt hoor... Moet even rustig zitten en dan straks heeeeeeerlijk slapen.
![]()
Vaker doen zou ik ook wel willen, maar er gaat zoveel tijd in zitten om routes uit te zetten, vergunningen aan te vragen, sponsoren te zoeken, om nog maar niet te spreken over de paar dagen met héél weinig slaap, heeeeeel veel stress en heel druk bezig zijnDat moet niet te vaak, zeg maar.
mltex schreef:WendyBZ schreef:Ik wil nog niet dood.Ben gesloopt hoor... Moet even rustig zitten en dan straks heeeeeeerlijk slapen.
![]()
Vaker doen zou ik ook wel willen, maar er gaat zoveel tijd in zitten om routes uit te zetten, vergunningen aan te vragen, sponsoren te zoeken, om nog maar niet te spreken over de paar dagen met héél weinig slaap, heeeeeel veel stress en heel druk bezig zijnDat moet niet te vaak, zeg maar.
Maar het waren 3 mooie dagen aldus tempoteamer toch?
Indeed! Sok schreef:Sodeletuut schreef:De foto's van de POR op zaterdag
Sorry als ik mensen er niet op heb staan, dan kwam iedereen te dicht achter elkaar!
Gave foto's hoor!Had achteraf ook best tijd gehad om wat foto's te schieten maar ben de camera helemaal vergeten
Wow dat was écht een reuzensprong voor mijn gevoel.
Sodeletuut schreef:Sok schreef:Gave foto's hoor!Had achteraf ook best tijd gehad om wat foto's te schieten maar ben de camera helemaal vergeten
Dankje! Weet jij trouwens ook of er iemand met een fotocamera bij de bezembak zat?Wow dat was écht een reuzensprong voor mijn gevoel.
goed dat je bleef zitten ook!