Hoe ziet jou endurance outfit eruit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: Hoe ziet jou endurance outfit eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 20:42

Groomoutfits zijn ook belangrijk :j :j

Afbeelding

Sowieso de roze broek, en sinds kort heb ik ook een roze shirt met het opschrift: Team Dartel! Zwart of Rood shirt en dat ben ik! :D

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:29

xoxsannexox schreef:
Is er iemand die in het fel groen rijdt? Zou je hier een foto van kunnen plaatsen op sturen via pb.
Dekje, peesbeschermers, shirt?

Zag vorige pagina 1, nog meer?

Als je even terugkijkt zie je al een paar meer die in het groen starten!

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:40

Wij gaan 29 April in Ommen zo starten: (wat ik aan doe weet ik niet nog :') )

Afbeelding

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 18:14

Die is leuk! Ik heb mijn cobalt blauwe hoofdstel bijna verkocht omdat hij toch wat te groot is.
Maar ik weet niet zeker of ik blauw terug koop omdat ik dat heb gehad.
Vind rood heel mooi maar ik heb een witte pony en dan kom ik weer zo sinterklaas achtig over :\

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 18:17

Dankje! :D Hahah dat snap ik, als ik al met mijn rode zweet deken rond loop voel ik me ook net sinterklaas! := Je kan ook voor meerdere kleuren gaan? :) En je hebt nog zat andere kleurtjes! :))

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:22

toch een leuke foto gevonden, overigens is ons outfit hier nog niet compleet! heb ook felroze chaps :P
Afbeelding

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:08

Vandaag mijn hoofdstel binnen gekregen! Neon groen. Op de foto is het wat donkerder..
Afbeelding

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:17

Afbeelding
Afbeelding

Bijpassende teugels komen nog!

C_loves_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:30

ik wil graag dit jaar met endurance gaan beginnen :) heb een draver, zwarte manen en star (benen) met 1 wit hoefje lol. bruin met een roodachtige/oranje glans in de zon. iemand sugesties voor kleuren? denk dat ik voor blauw ga maar weet het nog niet helemaal zeker.... hoe plaats je een foto? kan ik em even laten zien :) waar moet je nog meer bij stilstaan bij het kiezen van een uitrusting? nog iets specifieks?

thanxs :) xx

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:03

Hee! Leuk dat je dit jaar Endurance wil gaan rijden, heb je al een wedstrijd op de planning? Hmm, welke kleur erbij past ik denk ik toch je eigensmaak! Ik vind persoonlijk de kleuren: groen, geel en oranje tof!

Haha lastig kiezen he met al die kleurtjes! :P

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:04

Oja, een foto kan je plaatsen via: www.tinypic.com en dan de Link hier te plakken.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:11

Onze wedstrijdkleur is ook oranje!

Inclusief oranje achtergrond :D
Afbeelding

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:25

C_loves_A schreef:
ik wil graag dit jaar met endurance gaan beginnen :)

Leuk dat je endurance wil gaan rijden! :j Maar je hoeft niet meteen je hele outfit aan te passen hoor. ;) Gewoon de spullen waar je normaal mee rijdt volstaan, zeker de eerste paar wedstrijden, ook prima! Ik zou eerst eens kijken of het is wat je ervan verwachtte, of je paard het leuk vindt, en dan kun je altijd nog speciale spullen gaan aanschaffen.

Ik krijg de laatste jaren steeds meer het idee dat mensen denken dat ze in vol ornaat incl. biothane tuigage, speciaal zadel en een speciale endurancebroek (om het niet te hebben over de 3 grooms in teamuitrusting en met mobiele koelinstallatie :D ) aan de start van hun eerste kennismaking moeten verschijnen. ;) Dat is echt niet nodig hoor. Je komt er na een paar wedstrijden vanzelf achter dat bepaalde spullen misschien niet handig zijn, maar in principe heb je voor endurance niks speciaals nodig. :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:56

Idd, ik ben ook eerst in gewone outfit gestart en toen ik klasse 2 ging starten wilde ik graag een kleurtje en heb ik alles wat ik erbij kocht in paars en zwart genomen en dingen die ik handig vond erbij gekocht.
Het is toch allemaal niet goedkoop, als je goede kwaliteit wil, dus ik zou ook eerst kijken of je het leuk vindt, voordat je alles voor niets aanschaft.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 11:06

Ik ga nu eerst ook in gewone outfit starten, en als ik het wat vind wordt het denk turquoise blauw met bruin :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:16

Ik ga dit jaar ook voor oranje. Oranje dekje, oranje shirt en een oranje hoes voor over de cap!
Ik wil eigenlijk ook een keer in het zachtroze of aqua blauw

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 19:19

Ik vind dit groen zo gaaf bij een vos... Een kleur die je niet vaak ziet bij een vos...
Afbeelding

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:38

keep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:56

Nina_rex schreef:
C_loves_A schreef:
ik wil graag dit jaar met endurance gaan beginnen :)

Leuk dat je endurance wil gaan rijden! :j Maar je hoeft niet meteen je hele outfit aan te passen hoor. ;) Gewoon de spullen waar je normaal mee rijdt volstaan, zeker de eerste paar wedstrijden, ook prima! Ik zou eerst eens kijken of het is wat je ervan verwachtte, of je paard het leuk vindt, en dan kun je altijd nog speciale spullen gaan aanschaffen.

Ik krijg de laatste jaren steeds meer het idee dat mensen denken dat ze in vol ornaat incl. biothane tuigage, speciaal zadel en een speciale endurancebroek (om het niet te hebben over de 3 grooms in teamuitrusting en met mobiele koelinstallatie :D ) aan de start van hun eerste kennismaking moeten verschijnen. ;) Dat is echt niet nodig hoor. Je komt er na een paar wedstrijden vanzelf achter dat bepaalde spullen misschien niet handig zijn, maar in principe heb je voor endurance niks speciaals nodig. :)

Nou lekker dan had ik mijn hele groomteam en personal begeleider geregeld....
Dan zal ik Franca en groomteam maar afbellen dan :x :+

keep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:59

Ik wil graag in het blaauw gaan rijden, aangezien ik altijd al gek ben geweest van blaauw en ik daarvan de meeste spullen heb.

Na mijn nieuwe aankoop, Polar RXC G5, maar weer even opnieuw beginnen met sparen...
Ik kan niet wachten tot hij binnen is en mijn vriend kan de hartslagmeter ook mooi gebruiken in de training van zijn paard.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:26

keep schreef:
Nou lekker dan had ik mijn hele groomteam en personal begeleider geregeld....
Dan zal ik Franca en groomteam maar afbellen dan :x :+

Bij jou is dat gewoon wel nodig, anders moeten de andere deelnemers teveel praten. ~~}>

Nee maar ik bedoel gewoon dat men zich als beginnende ruiter (wat jij niet bent natuurlijk ;) ) niet teveel gedoe op de hals moet halen. Gewoon lekker rijden, kijken hoe het gaat en of jij en je paard het inderdaad leuk vinden.

keep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:26

Citaat:
Nee maar ik bedoel gewoon dat men zich als beginnende ruiter (wat jij niet bent natuurlijk ) niet teveel gedoe op de hals moet halen. Gewoon lekker rijden, kijken hoe het gaat en of jij en je paard het inderdaad leuk vinden.

Hahaha, je kan het gewoon zo zeggen ik ga weer helemaal opnieuw beginnen :D

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:26

Jaja, maar je weet wel al dat je het leuk vond toch! ;)

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:34

Mijn planning is rood/zwart dus zwarte laarzen, cap en zadel en rood/zwart hoofdstel en rood dekje.
Op den duur nog rode chaps waarschijnlijk ;)
Ben toch wel een klein beetje bang dat het rood erg gaat vloeken op mijn (rood-achtige) vosje...
maarja het zijn de kleuren van ons team *D

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:27

Leuke outfits komen er al voorbij!

xoxsannexox schreef:
Is er iemand die in het fel groen rijdt? Zou je hier een foto van kunnen plaatsen op sturen via pb.
Dekje, peesbeschermers, shirt?

Zag vorige pagina 1, nog meer?

Ik! :D
Althans, ik rij al 3,5 jaar recreatief zo rond, heb 1x een oefenrit meegedaan en ik wil volgend jaar gaan starten :)
Afbeelding
Afbeelding

Dekje is van Scapa (die zag ik hierboven ook al voorbij komen, grappig :+ ) en peesbeschermers en springschoenen heb ik beplakt met groen ducktape :D