Sowieso de roze broek, en sinds kort heb ik ook een roze shirt met het opschrift: Team Dartel! Zwart of Rood shirt en dat ben ik!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_loves_A schreef:ik wil graag dit jaar met endurance gaan beginnen
Nina_rex schreef:C_loves_A schreef:ik wil graag dit jaar met endurance gaan beginnen
Leuk dat je endurance wil gaan rijden!Maar je hoeft niet meteen je hele outfit aan te passen hoor.
Gewoon de spullen waar je normaal mee rijdt volstaan, zeker de eerste paar wedstrijden, ook prima! Ik zou eerst eens kijken of het is wat je ervan verwachtte, of je paard het leuk vindt, en dan kun je altijd nog speciale spullen gaan aanschaffen.
Ik krijg de laatste jaren steeds meer het idee dat mensen denken dat ze in vol ornaat incl. biothane tuigage, speciaal zadel en een speciale endurancebroek (om het niet te hebben over de 3 grooms in teamuitrusting en met mobiele koelinstallatie) aan de start van hun eerste kennismaking moeten verschijnen.
Dat is echt niet nodig hoor. Je komt er na een paar wedstrijden vanzelf achter dat bepaalde spullen misschien niet handig zijn, maar in principe heb je voor endurance niks speciaals nodig.
keep schreef:Nou lekker dan had ik mijn hele groomteam en personal begeleider geregeld....
Dan zal ik Franca en groomteam maar afbellen dan![]()
Citaat:Nee maar ik bedoel gewoon dat men zich als beginnende ruiter (wat jij niet bent natuurlijk ) niet teveel gedoe op de hals moet halen. Gewoon lekker rijden, kijken hoe het gaat en of jij en je paard het inderdaad leuk vinden.
xoxsannexox schreef:Is er iemand die in het fel groen rijdt? Zou je hier een foto van kunnen plaatsen op sturen via pb.
Dekje, peesbeschermers, shirt?
Zag vorige pagina 1, nog meer?