ik ben echt heel blij met hoe Gilbey het gedaan heeft, geen enkele pas onregelmatig. We zijn weer op de weg terug. Nu de conditie weer opbouwen. Het was lekker en gezellig. Bedankt Sandra en Margreet
Ik vond ook erg gezellig, was voor ons ook een fijne rit, Fan liep fijn. Jij ook bedankt Ingrid en Margreet jij ook, ben je al thuis?
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-11 20:06
baal echt enorm dat ik niet mee kon, maar kwam pas om 15.00u me bed uitrollen. gelijk doorgerold naar de bank en daar lig ik nu nog steeds zegt wel genoeg geloof ik, dus morgen nog maar een dag thuis blijven
wanneer ga je weer Sandra?
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 11-12-11 20:13
Ik heb ook echt heerlijk gereden met Tineke en Khayr! Toch nog 30 km gedaan, Jip was echt blij om weer eens lekker door te kunnn lopen! Jullie dus ook een fijne rit gedaan! Donna, beterschap hoor, balen is dat, ziek zijn is zooooo irritant!
Margreetje
Geplaatst: 11-12-11 20:40
Jullie ook bedankt voor de gezelligheid! Ik had het berekoud in de auto, kachel op 26°C gezet en na een half uur weer een beetje op temperatuur gekomen
Die hellingen vond Vie-tje wel errug leuk, zeker voor herhaling vatbaar
Ik kan bijna elke zaterdag en zondag. dus geef maar een gil als je wilt gaan
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 23:36
leuk Bianca, houd ik je aan
maar 1st beter worden klantje van mij haar dochter van 4 had een longonsteking en inmiddels een dubbele longontsteking dus wil even echt een keer goed uitzieken (indien mogelijk) morgen moet ik helaas al weer aan de bak
Margreetje
Geplaatst: 14-12-11 11:16
Gilbey schreef:
Ben ook erg blij dat ik mijn thermobroek weer gebuikt heb, die gaat vanaf nu weer vaker mee op pad.
Die thermobroek van jou in het zwart is echt onvindbaar, zie alleen maar de grijze/lichtblauwe versie
Gilbey
Geplaatst: 14-12-11 13:50
ik zal eens mee kijken voor je (maar ik heb hem nu een paar jaar, misschien oude collectie?)
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-11 16:15
wat maakt de kleur nou toch weer uit , als het maar werkt
Margreetje
Geplaatst: 14-12-11 21:08
Ja hallo, het oog wil ook wat.....en ik vind deze gewoon lelijk...
Je hebt ook gewoon thermo rijbroeken bij de divoza enz. Die heb ik ook, vind hem heel erg lekker warm!
Margreetje
Geplaatst: 14-12-11 22:05
Gilbey schreef:
ik heb deze, die is van softshell gemaakt.
Op de foto ziet deze er veel dunner uit, bijna als een rijbroek,vooral als je 'm vergelijkt met die andere grijze/blauwe van HH (dat lijkt wel een skibroek ) Tis dat ik weet dat die van jou ook lekker dik is, ik ga maar eens speuren