Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
, dus we weten de weg. Sommige stukken
piecon schreef:Ik zou niet weten waarom niet. Wij hebben het toedertijd zelfs op de website gezet...
. Elise95 schreef:Ik ga me ook binnenkort inschrijven.
Iemand van 18+ die met mij en een vriendin wil mee rijden?
Vriendin heet Fabienne en is 15 jaar en rijd op mijn New Forest pony Fairrie. En ik ben 16 en rijd op Valentino een KWPN. Zijn alleei vrij lief buiten. We komen trouwens onder de man, omdat we er vlakbij wonen, dus we weten de weg. Sommige stukken
piecon schreef:TurdusMerula schreef:Nee Jolanda, je mag niet de hele PTV al weten.
Ik zou niet weten waarom niet. Wij hebben het toedertijd zelfs op de website gezet...
Citaat:Snap alleen de kosten niet helemaal, inschrijfgeld/startgeld. Is het inschrijfgeld voor leden, en het startgeld voor niet leden, of gaat het mij gewoon 30 euro kosten om T1 te starten als niet-lid (duur grapje)?
Elise95 schreef:Wij zijn gewoon onder de man, maar dat gaat ook wel lukken. Er zijn vast wel mensen die je paard vast willen houden.
luanova schreef:Elise95 schreef:Wij zijn gewoon onder de man, maar dat gaat ook wel lukken. Er zijn vast wel mensen die je paard vast willen houden.
niet mijn paard![]()
Of hij is heel erg wakker en opgewonden, en kan geen seconde stil staan,
of in het gunstigste geval is hij zo onder de indruk dat hij er stil van is....
. Pony kan ook niet vast staan, vorige keer dat ik dat deed trok ze het hele hek uit de grond
Mocca schreef:Ik heb me ook ingeschreven!
Snap alleen de kosten niet helemaal, inschrijfgeld/startgeld. Is het inschrijfgeld voor leden, en het startgeld voor niet leden, of gaat het mij gewoon 30 euro kosten om T1 te starten als niet-lid (duur grapje)?
.
Nado schreef:Ik zie een regel staan bij TREC Voorhout, die ik nog niet eerder gezien heb:
-Paarden moeten een minimale schofthoogte van 1,30 hebben.
Is hier een bijzondere reden voor of is dit een nieuwe regel die voortaan voor wedstrijden geldt ? Een vriendin van mij wil graag gaan rijden en haar IJslander is 1,29. De mijne is gelukkig wel 1,34, maar ik ben benieuwd naar de achtergrond van deze regel.
WendyBZ schreef:Je bent vroeg op het terrein, tussen de POR en de MA en PTV zit wat tijd, ook na de PTV tot de prijsuitreiking is nog ruimte. Als je paard dan de hele dag op de trailer moet staan, gok ik dat de lol er snel af isHet is voor het paard veel prettiger om ontspannen in een paddock te kunnen staan.
Daar staan ze gewoon aan of op de trailer als het een beetje lang duurt Frutske schreef:Nado schreef:Ik zie een regel staan bij TREC Voorhout, die ik nog niet eerder gezien heb:
-Paarden moeten een minimale schofthoogte van 1,30 hebben.
Is hier een bijzondere reden voor of is dit een nieuwe regel die voortaan voor wedstrijden geldt ? Een vriendin van mij wil graag gaan rijden en haar IJslander is 1,29. De mijne is gelukkig wel 1,34, maar ik ben benieuwd naar de achtergrond van deze regel.
Ik heb dit ook nog nooit eerder gezien en staat ook niets van in de reglementen. Misschien heeft het wel te maken met de 'laaghangenende takken', dat die niet lager kunnen.....
. Dat wordt extra laagbukken.
Zucht....maar ik ga mooi wel 
Moet je niet gewoon bij de inschrijving aangeven hoe hoog je paard is? Dan kan het wel nagemeten worden, maar als je netjes invult zou dat toch geen probleem moeten zijn
Elpharo schreef:Oh wat leuk zo dit topic! Ik wil ook meedoen hoor!
Lcranch- kan ik me ook inschrijven en aangeven dat ik graag met iemand samen zou willen rijden, maar zo niemand heb? Mijn paard stapt wel vlot, maar verder kan hij eigenlijk met iedereen op pad...anders probeer ik het wel alleen, maar ik vind met z'n tweeën wel gezelliger!
Enne, ik krijg na al zenuwen voor de MA en PTV. lcranch....jij zei ergens iets over oefenen bij jou thuis, mocht dat nog een aanbod zijn en je hebt toevallig tijd...dan zou ik me wel aanbevolen houden hoor! Naast dat het me leuk lijkt om een keer te zien waar jij nou vertoeft, zou een keer ergens anders oefenen misschien wel goed voor mijn zenuwen zijn, ik kan me nu al druk maken om de PTVZucht....maar ik ga mooi wel
Oh.....echt leuk toch wel hoor!