TREC voorhout

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lcranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:21

TurdusMerula

Re: TREC voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 20:44

Jeej!

Ik heb me al ingeschreven. :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 08:58

Ik ga me ook binnenkort inschrijven.

Iemand van 18+ die met mij en een vriendin wil mee rijden :D?

Vriendin heet Fabienne en is 15 jaar en rijd op mijn New Forest pony Fairrie. En ik ben 16 en rijd op Valentino een KWPN. Zijn alleei vrij lief buiten. We komen trouwens onder de man, omdat we er vlakbij wonen :j, dus we weten de weg. Sommige stukken :')

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 09:30

Ik heb me ook ingeschreven!

Snap alleen de kosten niet helemaal, inschrijfgeld/startgeld. Is het inschrijfgeld voor leden, en het startgeld voor niet leden, of gaat het mij gewoon 30 euro kosten om T1 te starten als niet-lid (duur grapje)?

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 09:39

TurdusMerula schreef:
Nee Jolanda, je mag niet de hele PTV al weten. :')

Ik zou niet weten waarom niet. Wij hebben het toedertijd zelfs op de website gezet...

luanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 09:50

Na lange TREC-stop (ene paard te oud, andere paard te jong) wilde ik toch nu mijn TREC-debuut met Youngster maken....
Ga er nu toch nog even over nadenken, want zag dat er geen mogelijkheid is voor paddockjes...
Spruit kan (nog) niet in de trailer staan, dus moet ik hem de hele dag in mijn hand houden :n
Zou er niet ergens een plekje zijn om hem te dumpen ?
piecon schreef:
Ik zou niet weten waarom niet. Wij hebben het toedertijd zelfs op de website gezet...

Klopt. Is natuurlijk wel handig met een 1-daagse, anders kost het ook nog veel tijd om parcours te verkennen.
Bedenk me nu ook gelijk dat parcours lopen met paard (aan de hand) ook niet mag. Nog een probleem :o

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 09:58

Wij zijn gewoon onder de man, maar dat gaat ook wel lukken. Er zijn vast wel mensen die je paard vast willen houden :j.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:00

Elise95 schreef:
Ik ga me ook binnenkort inschrijven.

Iemand van 18+ die met mij en een vriendin wil mee rijden :D?

Vriendin heet Fabienne en is 15 jaar en rijd op mijn New Forest pony Fairrie. En ik ben 16 en rijd op Valentino een KWPN. Zijn alleei vrij lief buiten. We komen trouwens onder de man, omdat we er vlakbij wonen :j, dus we weten de weg. Sommige stukken :')

We willen trouwens T1 starten ;)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:09

piecon schreef:
TurdusMerula schreef:
Nee Jolanda, je mag niet de hele PTV al weten. :')

Indra2001 is een kennis van me, dus hij was ook semi-grappig bedoeld.
Ik heb niet de indruk dat de PTV vaak van te voren al helemaal bekend is?

Citaat:
Snap alleen de kosten niet helemaal, inschrijfgeld/startgeld. Is het inschrijfgeld voor leden, en het startgeld voor niet leden, of gaat het mij gewoon 30 euro kosten om T1 te starten als niet-lid (duur grapje)?

Je bent dertig euro kwijt...
Ik vind dat persoonlijk niet duur hoor, je bent een hele dag onder de pannen. :)

luanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:12

Elise95 schreef:
Wij zijn gewoon onder de man, maar dat gaat ook wel lukken. Er zijn vast wel mensen die je paard vast willen houden :j.

niet mijn paard :n
Of hij is heel erg wakker en opgewonden, en kan geen seconde stil staan,
of in het gunstigste geval is hij zo onder de indruk dat hij er stil van is....

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:12

Vind het ook wel mee vallen idd. Soms ben je voor 2 dressuurproeven al 20,- kwijt :j.

Mag wel hopen dat ze leuke prijzen hebben :P.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:13

luanova schreef:
Elise95 schreef:

niet mijn paard :n
Of hij is heel erg wakker en opgewonden, en kan geen seconde stil staan,
of in het gunstigste geval is hij zo onder de indruk dat hij er stil van is....

Mijn paard kan ook niet stilstaan, maar wandelen lukt wel en als er gras is staat hij ook wel stil :+. Pony kan ook niet vast staan, vorige keer dat ik dat deed trok ze het hele hek uit de grond :')

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:35

Ik zie een regel staan bij TREC Voorhout, die ik nog niet eerder gezien heb:
-Paarden moeten een minimale schofthoogte van 1,30 hebben.

Is hier een bijzondere reden voor of is dit een nieuwe regel die voortaan voor wedstrijden geldt ? Een vriendin van mij wil graag gaan rijden en haar IJslander is 1,29. De mijne is gelukkig wel 1,34, maar ik ben benieuwd naar de achtergrond van deze regel.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:37

Ik moet ook geen dingen willen inplannen, paard vandaag in de kreuk (gelukkig niet kreupel) uit de wei gevist., Zo gaat het de laatste 2,5 jaar al pffff.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:41

T1 wil gewoon zeggen het complete traject toch?

lcranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:47

Mocca schreef:
Ik heb me ook ingeschreven!

Het is inschrijfgeld 10,00 (dit betaal je zowieso, ook al meld je je later af om wat voor reden dan ook) en voor de niet leden 20,00 startgeld, kom je op 30,00 totaal. Ik was vorige keer met mijn westernwedstrijden voor 4 onderdelen a 5 minuten al 56,00 kwijt. Het is maar net wat je duur vind :o .

Ik vind het ook erg vervelend dat er geen paddocks kunnen staan.
We zijn nog driftig op zoek naar alternatieven.
Ik denk dat inderdaad daags voor de wedstrijd de PTV al op de website komt te staan.
De POR blijft strikt geheim }>

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:50

Misschien stomme vraag maar waarom heb je paddocks nodig?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:55

Je bent vroeg op het terrein, tussen de POR en de MA en PTV zit wat tijd, ook na de PTV tot de prijsuitreiking is nog ruimte. Als je paard dan de hele dag op de trailer moet staan, gok ik dat de lol er snel af is ;) Het is voor het paard veel prettiger om ontspannen in een paddock te kunnen staan.

Frutske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:59

Nado schreef:

Is hier een bijzondere reden voor of is dit een nieuwe regel die voortaan voor wedstrijden geldt ? Een vriendin van mij wil graag gaan rijden en haar IJslander is 1,29. De mijne is gelukkig wel 1,34, maar ik ben benieuwd naar de achtergrond van deze regel.

Ik heb dit ook nog nooit eerder gezien en staat ook niets van in de reglementen. Misschien heeft het wel te maken met de 'laaghangenende takken', dat die niet lager kunnen..... :+

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:02

WendyBZ schreef:
Je bent vroeg op het terrein, tussen de POR en de MA en PTV zit wat tijd, ook na de PTV tot de prijsuitreiking is nog ruimte. Als je paard dan de hele dag op de trailer moet staan, gok ik dat de lol er snel af is ;) Het is voor het paard veel prettiger om ontspannen in een paddock te kunnen staan.

Duidelijk anders dan bij een SGW ;) Daar staan ze gewoon aan of op de trailer als het een beetje lang duurt

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:05

Frutske schreef:
Nado schreef:

Ik heb dit ook nog nooit eerder gezien en staat ook niets van in de reglementen. Misschien heeft het wel te maken met de 'laaghangenende takken', dat die niet lager kunnen..... :+

Haha. Ik heb trouwens ook een probleem, mijn paard staat op z'n paspoort kleiner aangegeven :'). Dat wordt extra laagbukken.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:09

Oh wat leuk zo dit topic! Ik wil ook meedoen hoor!
Lcranch- kan ik me ook inschrijven en aangeven dat ik graag met iemand samen zou willen rijden, maar zo niemand heb? Mijn paard stapt wel vlot, maar verder kan hij eigenlijk met iedereen op pad...anders probeer ik het wel alleen, maar ik vind met z'n tweeën wel gezelliger!

Enne, ik krijg na al zenuwen voor de MA en PTV. lcranch....jij zei ergens iets over oefenen bij jou thuis, mocht dat nog een aanbod zijn en je hebt toevallig tijd...dan zou ik me wel aanbevolen houden hoor! Naast dat het me leuk lijkt om een keer te zien waar jij nou vertoeft, zou een keer ergens anders oefenen misschien wel goed voor mijn zenuwen zijn, ik kan me nu al druk maken om de PTV :) Zucht....maar ik ga mooi wel :)

Oh.....echt leuk toch wel hoor!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:10

Hihi, Elise, zie nu jouw berichtje van de laaghangende takken...errug grappig wel :) Moet je niet gewoon bij de inschrijving aangeven hoe hoog je paard is? Dan kan het wel nagemeten worden, maar als je netjes invult zou dat toch geen probleem moeten zijn ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:12

Elpharo schreef:
Oh wat leuk zo dit topic! Ik wil ook meedoen hoor!
Lcranch- kan ik me ook inschrijven en aangeven dat ik graag met iemand samen zou willen rijden, maar zo niemand heb? Mijn paard stapt wel vlot, maar verder kan hij eigenlijk met iedereen op pad...anders probeer ik het wel alleen, maar ik vind met z'n tweeën wel gezelliger!

Enne, ik krijg na al zenuwen voor de MA en PTV. lcranch....jij zei ergens iets over oefenen bij jou thuis, mocht dat nog een aanbod zijn en je hebt toevallig tijd...dan zou ik me wel aanbevolen houden hoor! Naast dat het me leuk lijkt om een keer te zien waar jij nou vertoeft, zou een keer ergens anders oefenen misschien wel goed voor mijn zenuwen zijn, ik kan me nu al druk maken om de PTV :) Zucht....maar ik ga mooi wel :)

Oh.....echt leuk toch wel hoor!

Wil je niet toevallig met twee pubers starten :+

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:14

Talida schreef:
Duidelijk anders dan bij een SGW ;) Daar staan ze gewoon aan of op de trailer als het een beetje lang duurt

Dat wil ik dus niet doen met mijn paard :n Heb op een dressuurwedstrijd ook al eens een paddockje uitgezet. Je had de voorbijgangers moeten zien kijken :=