Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moska schreef:Ik heb gister voor het eerst gevrijwilligd tijdens een endurancewedstrijd (zat bij de finish) en ik vond het erg leuk om mee te maken! Het stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar hopelijk kunnen mijn paard en ik dit jaar of anders volgend jaar ook eens een rit meepakken. Lijkt me erg leuk!
). Bij de PA direct aangeboden, weer een pols van 48. Anouk wat te eten en gedrinken gegeven en Rakesh ook. Dekentje over want het waaide behoorlijk. Bij het wegrijden daar deed hij een beetje moeilijk, maar toen hij eenmaal liep ging het weer super. Bij het fietstunneltje maar even geholpen. Anouk is er afgestapt en na het tunneltje er weer op. De brug was geen probleem, maar de speeltuin wel. Dus zij er weer af, aan de hand langs de speeltuin, daarna er weer op. Toen begon hij onderweg een beetje te klieren. Hij had niet zoveel zin meer. Bij de finish weer direct aangeboden, weer een pols van 48. Super netjes toch. Na de finish liep hij een beetje vreemd. Dus Anouk zei al ik denk dat hij zo wil rollen. Dus gauw het zadel eraf en drie stappen verder plofte hij zo in het zand! Hij heeft heerlijk liggen rollen. Stond weer op en plofte gewoon nog een keer in het zand. Dat moest gewoon. Daarna hem bij de trailer maar lekker afgesopt. Lekker eten gegeven, water en hooi. Meneertje at alles met smaak. Op ons gemakje naar de nakeuring waar het toen even heel rustig was. Nu een pols van 40, locomotie weer een A. En voor de rest ook alles oke. Voor ons was het een superdag. Ik ben dus supertrots op mijn dochter dat ze dit weer even gedaan heeft met haar vriendje die ze pas sinds januari heeft. Ze vond het best spannend dat ze alleen moets rijden. Ik zou meegaan op onze merrie maar aangezien die niet inde trailer wilde, hebben we die thuis gelaten. En moest Anouk het alleen doen. Ook hebben we niet zoveel kunnen trainen. Dus als je alles bijelkaar bekijkt ging het allemaal super. Ik heb als groom ook een leuke dag gehad, ook al had ik liever gereden. Uiteindelijk is Anouk netjes als 24ste geeindigd met een gemiddelde snelheid van 9,71 km/u.
HHenny schreef:route was echt super aangegeven
kan me niet voorstellen dat er iemand verdwaald of verkeerd gereden is