Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liberty schreef:Ja maar ik vind het een beetje onzin om lid te zijn van 2 verenigingen die allebei onder de KNHS vallenMaar ja, als het niet anders kan.
Arabendu"]
[quote="liberty schreef:Ja maar ik vind het een beetje onzin om lid te zijn van 2 verenigingen die allebei onder de KNHS vallenMaar ja, als het niet anders kan.
Dan kan andersom gewoon ook vind ik, en misschien zijn er meerdere die zo denken? liberty schreef:
was ik niet bepaald van plan, die vereniging is hier thuis op onze stalDan kan andersom gewoon ook vind ik, en misschien zijn er meerdere die zo denken?
mandymonica schreef:
't Zou toch wel
erg oneerlijk zijn als iedereen met een algemene startkaart voor klassering mee mag gaan rijden met endurance-ritjes, zonder lid te zijn van de DER. En de kennismakingsklasse wordt er gelijk overbodig door, daar start niemand meer...
Lielle"]
[quote="mandymonica schreef:
't Zou toch wel erg oneerlijk zijn als iedereen met een algemene startkaart voor klassering mee mag gaan rijden met endurance-ritjes, zonder lid te zijn van de DER. En de kennismakingsklasse wordt er gelijk overbodig door, daar start niemand meer...

mandymonica schreef:Lielle, het zou gewoon niet kloppen als je als dressuur-ruiter direct gewoon in klasse I kan starten voor de punten, terwijl je geen lid bent van de vereniging. Zoals het er nu uitziet, zullen de endurance-ruiters vanaf nu ook lid moeten worden van een gewone rij-vereniging als ze een keer een dressuur-wedstrijd willen starten.
Citaat:Wat mij het meest tegenstaat is
die drempel voor niet-wedstrijdruiters waar ik het in een eerdere reactie al over had. Het wordt allemaal gewoon minder gemakkelijk en vrijblijvend. Het is juist heerlijk als je de eerste keer gewoon kan starten, een gechipt en correct geeënt paard is de enige vereiste.
Bij de KNHS mag je alleen met een hengst starten als je minimaal L2+1 bent