Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mazzeltje schreef:Ik heb een goede tip gekregen van Guinni, die voeren de paarde paard-fit in de vet gate, ik ben bij mijn vee arts geweest en die vertelde dat ik het er gewoon in kan spuiten met een speciale halve liter spuit, is eigenlijk voor kalfjes zo'n spuit!
hij kent mijn paard heel goed en hij zei ook, dat eigenweize portret van jou moet je soms een beetje tegen zichzelf beschermen, dus als ze niet wil eten dan spuit je het maar in haar mond, wat heb je er aan om haar zie te laten worden als je dat zo kunt voorkomen, je kan er ook dunne slobber mee voeren. Nou, ik heb de paard-fit meegenomen en ga het maar proberen...
), dan moet het dus wel lukken! 

maar het tijdschema van de voorkeuringen & starttijden lijkt me wel handig om vast te weten:
) en dan op naar 6 september!

Overigens zijn de boekjes vandaag de deur uitgegaan
Morgen hebben jullie ze als het goed is in huis 
maar wel heel erg goed voor je!)
) En daarna kan je ze gewoon weer inleveren, zit statiegeld op! 
)
Nou maar hopen dat ik er uiteindelijk ook aankom, ik denk niet dat Trix de trailer in wil. (iemand nog tips? De vorige keer moesten er 5 mensen aan te pas komen)
Lepeltje schreef:Ik doe de 27 km dus ik hoef er blijkbaar niet absurd vroeg uit.Nou maar hopen dat ik er uiteindelijk ook aankom, ik denk niet dat Trix de trailer in wil. (iemand nog tips? De vorige keer moesten er 5 mensen aan te pas komen)

Heb er gigantisch veel zin in!
Susan heeft de route en ik neem aan dat we m deze week nog ff gaan rijden> zouden we nog wel doen althans! Susan en ik starten samen, dus dat wordt vast gezellig
Heb dr ècht zin in!