Volgens mij wordt het dit keer best een drukke wedstrijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er zo veel zin in

griebels schreef:Nina, waarom raad je precies aan om voor klasse 2 de dag van te voren al te komen?
Is het erg vroeg starten?
In het kort: als je je (voor het eerst) aanmeldt voor de kennismakingsklasse bij ons, dan word je ook uitgenodigd voor een trainingsdag waar je -met paard- alle facetten van de wedstrijddag (behalve natuurlijk de echte wedstrijdsfeer
) alvast eens rustig kunt meemaken. Zoals de keuringen, het voordraven, maar ook de route met o.a. de doorwadingen.

Nina_rex schreef:Ik heb net de site weer een beetje bijgewerkt, en er staat nu ook wat info op over de trainingsdagen voor nieuwe kennismakers.In het kort: als je je (voor het eerst) aanmeldt voor de kennismakingsklasse bij ons, dan word je ook uitgenodigd voor een trainingsdag waar je -met paard- alle facetten van de wedstrijddag (behalve natuurlijk de echte wedstrijdsfeer
) alvast eens rustig kunt meemaken. Zoals de keuringen, het voordraven, maar ook de route met o.a. de doorwadingen.
We hebben geen idee hoeveel behoefte hieraan is, maar dat zullen we vanzelf wel zien!
Was echt super geregeld, het werd zelfs op een aparte plaat gebakken, met een aparte tang vastgepakt enz. (helemaal zoals ik het het liefste heb
, ik vind vlees inmiddels nl. echt niet meer lekker, en mijn buik reageert daar ook altijd op).
Nina_rex schreef:Je kunt natuurlijk ook zonder paard komen, dan kun je meekijken. Is misschien wel een beetje saaier.