Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het gaat niet om de inhoud, wel of het nog nodig is of niet. 
Dus ik denk dat het nog wat afwachten zal zijn ...
Tieneke schreef:Nee, moet niet
spatter schreef:ik rij nergens bij, alleen VET 2000 en verder western bij Nederlandse verenigingen
dressuur rij ik al een paar jaar niet meer, zo saai
Tieneke schreef:Maar je mag wel LRV-wedstrijden èn VLP-wedstrijden rijden, dus dan is het wel mooi in verhouding. Bij LRV betaal je minder, maar de wedstrijden van VLP mis je. Dus ik denk dat als je het omrekent, het niet zoveel verschil maakt.
ik wil mensen niet tegen de schenen trappen. Er wordt veel tijd en moeite gestoken in de wedstrijden, respect!
Dus ik ga het gewoon proberen. Tieneke schreef:Dat weet ik, maar als een wedstrijd dus niet gelijktijdig valt, is er geen probleem. En omgekeerd kan niet.
Dat van niet ergens anders rijden als je "eigen" vereniging een wedstrijd heeft...Tja, zo onbegrijpelijk vind ik dat persoonlijk niet.
Ik ga nu een jaartje Team Elite proberen en zien hoe het me bevalt. De wedstrijden van VLP leken me op zich "ver van huis", maar nu ik beter gekeken heb, ligt Helchteren al even verDus ik ga het gewoon proberen.