wil het liefste zadelmodellen
met natuurlijk zeer goede kwaliteit en dat je ze in de wasmachine kan stoppen
wie weet mooie sjabrakken graag met foto of online site waar ze te bestellen zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weet niet of ik er zo snel een plaatje van kan vinden... 
Heerlijk! AnneOmie schreef:HAF dekjes, heb ik zelf ook voor mijn Massimo Trail. De endurance/vzh dekjes passen er perfect onder. Hele fijne dekjes!

, en heb zelf het allround model. Bevalt me echt heel erg goed. Je kunt hem zelfs even onder de kraan afspoelen.
ziet er hetzelfde uit namelijk. 
Only_Hellen schreef:Nee, het zijn twee verschillende dekken, ook al zien ze er hetzelfde uit. Het oorspronkelijke endurance-dek is open aan de bovenkant. Het Allroundmodel heeft uitneembare paddings en is aan de bovenkant verder dicht.
Het endurance-model is alleen verkrijgbaar in zwart. Weet niet of dit altijd zo geweest is.
Het allroundmodel in meerdere kleuren.

Ik heb die van het plaatje wat ik geplaatst heb en dan in het blauw en zwart 

Only_Hellen schreef:Nee, het zijn twee verschillende dekken, ook al zien ze er hetzelfde uit. Het oorspronkelijke endurance-dek is open aan de bovenkant. Het Allroundmodel heeft uitneembare paddings en is aan de bovenkant verder dicht.
Het endurance-model is alleen verkrijgbaar in zwart. Weet niet of dit altijd zo geweest is.
Het allroundmodel in meerdere kleuren.
Dribbelkont schreef:welke zijn dat de endurance/vzh dekjes?
ja hoor goede verhalen van de haf pads zit er wat ruimte voor een schoft?
en hoe zijn ze te wassen?