Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
arno8 schreef:Stoer!
Momenteel zou het voor mij niet echt lastig zijn, maar wel voor alle andere deelnemers...
arno8 schreef:Momenteel zou het voor mij niet echt lastig zijn, maar wel voor alle andere deelnemers...
arno8 schreef:Momenteel zou het voor mij niet echt lastig zijn, maar wel voor alle andere deelnemers...
arno8 schreef:Stoer!
...
arno8 schreef:Zucht.... bokt op z'n smalst...
niet veel gevoel voor humor hier... denken jullie nou serieus dat ik wil gaan starten zolang anderen last van mij zouden kunnen hebben?
Zucht...
Zoals de waard is...

Vandaar de reacties ook. Er zijn wel eens hengsten op een wedstrijd (geweest) waar je met je paard niet in de buurt durft te komen omdat ze zo heftig zijn. 
Anoeska schreef:arno8 schreef:Stoer!
...
quote]
Mensen die op zo'n manier over starten met een hengst praten, kom ik liever niet tegenn op een wedstrijd...
Djilan schreef:Onopgevoede ruinen en merries zijn er ook trouwens...
Huertecilla schreef:Djilan schreef:Onopgevoede ruinen en merries zijn er ook trouwens...
en mensen![]()
Als hun paarden afgekeurd worden is de tent te klein, het is per definitie onterceht enz. blabla. Maar gelukkig zijn die mensen vér in de minderheid op endurancewedstrijden.