Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ben het nog een beetje aan het uitproberen... 

Of gel voor zo´n buikapparaat. Ik doe er ongeveer een dubbeltje op en dat werkt prima. Alleen in de winter met wintervacht krijg ik dus slechte ontvangst. Dan helpt alleen scheren. Sash schreef:ik heb dezefde als jeanine bij de kijkshop gekocht. hij doet het nog niet echt fantastisch, springt van 0 naar 250 naar 70 naar 90 in stap. maar ik denk dat dat vooral komt door de geleiding, wat gebruiken jullie hiervoor en moet je er heel veel opdoen dan?

Sash schreef:ik heb dezefde als jeanine bij de kijkshop gekocht. hij doet het nog niet echt fantastisch, springt van 0 naar 250 naar 70 naar 90 in stap. maar ik denk dat dat vooral komt door de geleiding, wat gebruiken jullie hiervoor en moet je er heel veel opdoen dan?

Jeannine schreef:Redelijk nat ja. Maar als ik er geen water op doe en ik ga rijden, dan krijg ik vanzelf contact wanneer hij gaat zweten. Haargel gebruik ik nooit. Gewoon een handje water en even inwrijven en klaar!
Jorie schreef:Jeannine schreef:Redelijk nat ja. Maar als ik er geen water op doe en ik ga rijden, dan krijg ik vanzelf contact wanneer hij gaat zweten. Haargel gebruik ik nooit. Gewoon een handje water en even inwrijven en klaar!
Gewoon spugen helpt ook......![]()
Als het maar nat is!!
bedankt voor de tips
Bij V-Max kan je hem gewoon zelf vervangen, ook alle andere onderdelen (electroden, kabeltjes etc.) zijn vervangbaar. Lenneke_ schreef:We zijn nu bezig met zo'n ding te maken dat je in de vetgate tegen z'n buik kan duwen
, heeft een vriend van ons ook gemaakt voor me. Gewoon een metalen beugel waar je een humane hartslagband in kan hangen.

Nina_rex schreef:en het allermooiste: als de batterij van de zender leeg is kun je het ding weggooien...
Esperanza schreef:Nina_rex schreef:en het allermooiste: als de batterij van de zender leeg is kun je het ding weggooien...
Dit schijnt niet zo te zijn, je kunt hem opsturen naar Polar. Dan verwisselen zij de batterijen voor je. Heb het zelf nog niet hoeven doen....