Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), straks komt de veearts voor de verplichte ontsmetting (blauwtong).
voor mij
Mordysh schreef:Begrijp ik goed dat de maximum tijd 14 km was? En wat waren de verschillende afstanden die men kon rijden?
Citaat:Maar niet besmet met endurance virus?
Ik kon ook op de lastigste stukken echt gewoon lekker ontspannen blijven zitten terwijl zij rap haar weg zocht.

Apple schreef:Voor herhaling vatbaar als het nogmaals georganiseerd wordt?
Huertecilla schreef:...hoezo ´maar´??
Laten we zeggen dat het mijn invulling is van ´als ik een helm op moét, dán een helm waar ik wat aan héb.´
Opmerkelijk dat dit de enige inhoudelijk opmerking is: ´ze´ doen wel meer anders toch?!![]()
Ja, ik weet het in NL is alles anders en ik heb brave paarden![]()
hc
russel schreef:Het was niet negatief bedoeld en je vat het helaas weer zo op.

Ipsilonka schreef:Doet me wel denken aan een fietscrosshelm
Ik kan me de gezichten zo voorstellen als je als een kamikaze met zo'n fietshelm en met Arabella zonder hoofdstel op de finish komt af geraced hehe
iepsel schreef:Wie weet krijg ik de kans ooit met peerd naar een iets onherbergzamer land te gaan........en helaas is Andalusië (toch?) me net iets te ver;)
Bandida schreef:Toffe foto's HCIk kan me de gezichten zo voorstellen als je als een kamikaze met zo'n fietshelm en met Arabella zonder hoofdstel op de finish komt af geraced hehe
Citaat:Ga je in dit seizoen overnachten in het veld?? (over de meerdaagse tocht)

Bandida schreef:Aha, tip!: Echt héél onherbergzaam is het hier niet, maar de zuidelijke helft van België is niet te ver voor een weekend en het barst hier van de mogelijkheden voor ruiters. Kijk maar in mijn profiel voor een idee van het landschap rond Namen (Namur).
Als stenige ondergrond en flinke hoogteverschillen je niet afschrikken is het werkelijk prachtig rijden, ook net over de grens België in (Ardennen, Hoge Venen...).
Nina_rex schreef:En je helm viel me ook op, met die kaakbescherming.
Citaat:Klopt, en ook in Zuid-Limburg is er genoeg avontuur te vinden.Als stenige ondergrond en flinke hoogteverschillen je niet afschrikken is het werkelijk prachtig rijden,