Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lenneke_ schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze bij een nationale wedstrijd op doping controleren, maar ik zorg er maar liever voor dat ik me netjes aan de regels hou.
Iedereen wil daar toch het beste voor zijn/haar paard, waarom zou je dan doping gebruiken.. Lijkt mij een beetje overdreven maargoed woeliej schreef:doping controle bij endurance..Iedereen wil daar toch het beste voor zijn/haar paard, waarom zou je dan doping gebruiken..
Bovendien komt het ook wel eens voor dat paarden onbewust positief testen, bijv. door een medicijn dat ze een hele tijd geleden hebben gehad, of zoals jij noemt producten met kamfer erin.
Hoeft niet altijd bewsut te zijn, maar moet desondanks wel gecontroleerd worden.
naiade schreef:ik gebruik het ook, voor het rijden en doe het in haar peesjes.
zal dus ook mijn etiketten goed gaan lezen.
Sash schreef:naiade schreef:ik gebruik het ook, voor het rijden en doe het in haar peesjes.
zal dus ook mijn etiketten goed gaan lezen.
en waarom is dat? in de peesbeschermers?
Vind ik wel heel vaag, dat je dat als tip krijgt! Gaat dat niet vreselijk irriteren?? splash1999 schreef:maar zijn koelpads dan geen beter altarnatief, plakt niet etc en koelt echt. Alleen het meenemen he
AaronYve schreef:Ik denk het wel, het is een koelinggel voor de pezen neem ik aan. Is nooit slecht
Ik gebruik altijd spiergel van simicur dat is homeopatisch en heeft geen invloed op controle voor doping.
Het plakt ook niet en ruikt best lekker.
woeliej schreef:is dit volgens jullie nuttig? Die benen koelen na de wedstrijd?