Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silence schreef:Ik ben nog geen lid van de KNHS en de endurancevereniging.
Kan ik dan eventueel toch meedoen?
Zoja, wat zou dat kosten?
wennie schreef:Ik ga even overleggen met de eigenaar van een paardje, want heb zelf momenteel geen paard om mee te nemen.
Welke afstand wordt er gereden?
griebels schreef:Tot wanneer kun je je opgeven?
Ik start voornamelijk in belgie en daar kun je niet echt een planning vooruit maken vanwege het ontbreken van wedstrijdgegevens...

mazzeltje schreef:ik meld me weer af, er is op deze datum ook een oefen endurance, en die wil ik als training gebruiken!
Ook heb ik gemerkt(tijdens het endurance aanwaaiweek-end) dat het rijden in een groep niet fijn is met Jip.
Zeker niet als het tempo op de langzaamste is afgesteld, wat logisch is, maar ik rij niet lekker!
Jip's gemiddelde draftempo is 18 km p/u en als ik constant in moet houden, wat heus wel lukt, rij ik gewoon niet leker!
Karrimh schreef:de gratis training geldt voor leden van de vereniging voor Arabische Sportpaarden en staat los van de DER...
uiteraard kunnen niet leden ook mee doen en de kosten zullen rond de € 30,-liggen, dit is incl. uitgebreide lunch...
Djilan schreef:Karrimh schreef:de gratis training geldt voor leden van de vereniging voor Arabische Sportpaarden en staat los van de DER...
uiteraard kunnen niet leden ook mee doen en de kosten zullen rond de € 30,-liggen, dit is incl. uitgebreide lunch...
Misschien handig om dat voortaan meteen in je openingspost te zetten. 'Gratis voor leden' geeft nl niet duidelijk aan om welke leden het gaat...
mazzeltje schreef:ik meld me weer af, er is op deze datum ook een oefen endurance, en die wil ik als training gebruiken!
Ook heb ik gemerkt(tijdens het endurance aanwaaiweek-end) dat het rijden in een groep niet fijn is met Jip.
Zeker niet als het tempo op de langzaamste is afgesteld, wat logisch is, maar ik rij niet lekker!
Jip's gemiddelde draftempo is 18 km p/u en als ik constant in moet houden, wat heus wel lukt, rij ik gewoon niet leker!
griebels schreef:mazzeltje schreef:ik meld me weer af, er is op deze datum ook een oefen endurance, en die wil ik als training gebruiken!
daar heb je wel een goed punt eigenlijk... Ik weet precies wat je bedoeld... Ik ga daar ook maar even over nadenken

Karrimh schreef:[
en toch zal je je paard dat moeten leren... Karrimh was ook zo in het begin... maar op de grotere wedstrijden en langere wedstrijden wordt dat dan toch een probleem.... je paard moet leren bij je te blijven en te wachten... uiteindelijk valt de groep toch wel uit elkaar... maar als je bv 160km wilt rijden is het niet zo leuk als je de hele rit alleen moet rijden... tuurlijk is het lastig en niet gemakkelijk, maar aldoende leert men...
Karrimh schreef:en toch zal je je paard dat moeten leren... Karrimh was ook zo in het begin... maar op de grotere wedstrijden en langere wedstrijden wordt dat dan toch een probleem.... je paard moet leren bij je te blijven en te wachten... uiteindelijk valt de groep toch wel uit elkaar... maar als je bv 160km wilt rijden is het niet zo leuk als je de hele rit alleen moet rijden... tuurlijk is het lastig en niet gemakkelijk, maar aldoende leert men...

Silence schreef:Ik zie er vanaf.
Vind het erg duur €30.
Zeker als leden gratis zijn.
Ik snap wel dat ik als niet-lid moet betalen, maar dit word wel erg veel.