Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Esperanza schreef:Hee, gevonden! Als je iets in NH gaat doen ben ik van de partij! Is de introductie dan in het Dijkagatbos? Ik ging daar voorheen nog wel eens heen, maar ze hebben alle hindernissen weggehaald (de boomstammen dan).
die is het leukst Delphi2 schreef:JIPPIEIntroductie is niet in het Dijksgatbos maar wel daar vlakbij, als e.e.a. wat meer concreet is dan laat ik het weten!
en er zit nog meer in de planning
piecon schreef:Wij rijden ook TREC wedstrijden en willen volgend jaar in april of mei een ééndaagse trainingsdag/kennismakingsdag gaan organiseren. Dus 'S morgens de rit en 's middags de oefeningen. Allemaal met een klein wedstrijdelementje er in om te kijken hoe je het doet. Dat wordt dus in de Didam in de Achterhoek.

Kokopelli schreef:nee hoor er zijn nog hindernissen . Verschillende boomstammen , plateau op 4 verschillende hoogtes en natuurlijk de waterbakdie is het leukst
piecon schreef:Wij rijden ook TREC wedstrijden en willen volgend jaar in april of mei een ééndaagse trainingsdag/kennismakingsdag gaan organiseren. Dus 'S morgens de rit en 's middags de oefeningen. Allemaal met een klein wedstrijdelementje er in om te kijken hoe je het doet. Dat wordt dus in de Didam in de Achterhoek.
ing piecon schreef:Wij rijden ook TREC wedstrijden en willen volgend jaar in april of mei een ééndaagse trainingsdag/kennismakingsdag gaan organiseren. Dus 'S morgens de rit en 's middags de oefeningen. Allemaal met een klein wedstrijdelementje er in om te kijken hoe je het doet. Dat wordt dus in de Didam in de Achterhoek.
Mooi he die ontwikkeling in Nederland op TREC gebied! piecon schreef:piecon schreef:Wij rijden ook TREC wedstrijden en willen volgend jaar in april of mei een ééndaagse trainingsdag/kennismakingsdag gaan organiseren. Dus 'S morgens de rit en 's middags de oefeningen. Allemaal met een klein wedstrijdelementje er in om te kijken hoe je het doet. Dat wordt dus in de Didam in de Achterhoek.
Ja en we hebben er zin in. Dit jaar wordt ook in Monferland nog een 2-daagse georganiseerd. Dus met de achterhoek komt het ook goed.Mooi he die ontwikkeling in Nederland op TREC gebied!
Cheveyo schreef:Dat TREC trekt mij ook wel moet ik zeggen. Maar waar zou ik er meer over kunnen vinden. Ik lees hier dat je paard 6 moet zijn (met uitzondering van Eersel) en die van mij moet nog 5 worden.
Dit jaar gaan we wat westernwedstrijden doen maar volgend jaar wil ik daar wel wat bij proberen.
Kan je ook gewoon komen kijken?