Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mordysh schreef:Bij sommige mensen helpt het, maar ik rij mijn knie ook met fenders soms kapot. Rijbroek kan zeker schelen, en soms dus ook wat voor beugelriemen je hebt...
Zorg in ieder geval dat je benen droog blijven bij je knie, dat wil bij mij nogal eens de boosdoener zijn....
kirstentje schreef:Mordysh schreef:Bij sommige mensen helpt het, maar ik rij mijn knie ook met fenders soms kapot. Rijbroek kan zeker schelen, en soms dus ook wat voor beugelriemen je hebt...
Zorg in ieder geval dat je benen droog blijven bij je knie, dat wil bij mij nogal eens de boosdoener zijn....
Ja, 't is echt niet grappig. Sommige mensen rijden een week niet na een intensieve training of wedstrijd omdat ze spierpijn hebben, maar ik kan soms 2 weken niet rijden omdat m'n knieën kapot zijn. Ik rij ook met een Kieffer zadel, zit heerlijk, maar dit is echt kl***.
Welk soort rijbroek bevalt jouw dan goed Mordysh?
).
Volgende week in Zelhem weer proberen. Voor de zekerheid toch maar met chaps...