Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlueBalance schreef:Ik ben de agent voor Massimo in Nederland. Als je vragen hebt kan je me altijd even mailen of bellen (zie onderschrift)
BlueBalance schreef:Ik ben de agent voor Massimo in Nederland. Als je vragen hebt kan je me altijd even mailen of bellen (zie onderschrift)
drenthie schreef:BlueBalance schreef:Ik ben de agent voor Massimo in Nederland. Als je vragen hebt kan je me altijd even mailen of bellen (zie onderschrift)
Ik had hem op jouw site gevonden![]()
Ben ondertussen ook wat wijzer wat de prijzen voor beide zadels betreft en dan zit er toch een groot verschil tussen. 820 euro voor de Zaldi en 1200 euro voor de Massimo. Op zich niet erg, ik wil best wat meer betalen voor een goed zadel, maar dan ben ik wel benieuwd waar het verschil hem dan inzit.
Lenneke_ schreef:Ik ben ook aan het kijken voor een ander zadel en de massimo spreekt me heel erg aan, vooral de brede kussens en de ruimte tussen de kussens.
Lenneke_ schreef:Pegaso vind ik ook heel mooi. Maar die is echt te duur voor mij
Alytuiere schreef:Zaldi Country valt redelijk klein uit moet ik zeggen, dus als je lange benen hebt of een stevig achterwerk is hij waarschijnlijk te klein.