Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sansje schreef:Ik heb gelukkig een tweedehands kunnen krijgen.. ruim een jaar oud en dan hoefde ik maar de helft te betalen. Ideaal dus. Ik moet zeggen dat ik aan mijn rug echt een wereld van verschil voel.
Het WOW zadel is echt in opkomst. Arie Boer, de wow-zadelmaker hier in Nederland. Heeft in Aken op de wereldruiterspelen gestaan en daar echt enorme klandizie aan overgehouden. Hij is nu wel echt megadruk, maar komt nog wel gewoon in Nederland aan huis. Hij doet nu nog uitsluitend WOW zadels. Je kunt voor wat informatie terecht op zijn site www.zadelmakerijboer.nl ,... de site is alleen niet echt up-to-date, maar dat komt snel is me beloofd.
Er is een tijdje terug een topic geweest over de WOW zadels en flairsystemen. Zal de link van het topic wel opzoeken, als ik m nog kan vinden.

Balder schreef:Arie komt volgende week bij mij langs om een zadel aan te meten. Ik ben heel benieuwd.![]()
Zou inderdaad fijn zijn als hij 2e hands wat heeft.
gerritje schreef:Balder schreef:Arie komt volgende week bij mij langs om een zadel aan te meten. Ik ben heel benieuwd.![]()
Zou inderdaad fijn zijn als hij 2e hands wat heeft.
super, ben benieuwd hoe dat gaat. ga jullie even met het wow zadel in de gaten houden. welk model gaat het worden??
naiade schreef: