. Ben toch erg benieuwd en miss kan ik het nog wel eens doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben toch erg benieuwd en miss kan ik het nog wel eens doen
) waarbij je echt de verzuring gaat opzoeken, dan te kort rust neemt, en weer opnieuw. Met de laatste vorm moet je heel voorzichtig zijn; als je niet weet waar je mee bezig bent kun je het beter niet doen. Lenneke_ schreef:In de heuvels is dat echt een stuk makkelijker.
Bij ons is alles vlak. Ik krijg het bijna niet voor elkaar om de hartslag rond de 150 te krijgen. Dan zou ik als een wilde moeten gaan galoperen, met alle risico's van dien.

MisterMulan schreef:dat probleem heb ik dus ook,mijn merrie heeft een hele lage hartslag,nog nooit boven de 140 geweest,dit in een galop van 34 km per uur.
.
Daar was het zo van geschrokken dat ik daarna niet meer normaal kon rijden, hij was helemaal van slag

Ben er egt blij mee
Hoop dat ik nog meer krij g
. Maar hoe meet je die hartslag dan eigelijk? met een speciale meter of gewoon bij dee hals? 
Esperanza schreef:Bij mijn pony zit de HFmax op 220. (New Forest/Welfh kruising), maar een arab zal toch wat lager zitten schat ik zo. Ook mijn nieuwe aanwinst, een kwpner zal wat lager ziten. Ik kan het wel even opzoeken voor jullie.