Na lang twijfelen tussen klasse I en II heb ik besloten om toch nog een klasse I rit te rijden. Het lijkt me een erg mooie wedstrijd in een hele mooie omgeving. Voor de verandering ook lekker dicht bij huis voor mij
Ik heb er al veel zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb er al veel zin in

Marchador schreef:Ik heb de website een tijdje terug gezien en was ook wel benieuwd of er mensen waren die deze rit gaan rijden. Ik houd dit topic dus in de gaten.
De site vind ik niet heel duidelijk. Maar als ik het goed heb gelezen is er geen kennismakingsklasse?
Marchador schreef:Ik heb de website een tijdje terug gezien en was ook wel benieuwd of er mensen waren die deze rit gaan rijden. Ik houd dit topic dus in de gaten.
De site vind ik niet heel duidelijk. Maar als ik het goed heb gelezen is er geen kennismakingsklasse?
susan schreef:nope helaas op een zaterdag en dat is heel erg lastig ivm mijn werk en tja dan zitten we midden in de vakantieperiodes helaas....
SpeedyCorsa schreef:Ik doe mee! Aan de kennismakingsklasse!!

Match schreef:Marchador schreef:Ik heb de website een tijdje terug gezien en was ook wel benieuwd of er mensen waren die deze rit gaan rijden. Ik houd dit topic dus in de gaten.
Hier één van de organisatoren!
De site wordt over 2 weken helemaal ge-updated. Met alle relevante informatie. En er is altijd een kennismakingsklasse als er een klasse I uitgeschreven wordt.

mazzeltje schreef:En ik ben vrijwilliger!
weet je al wat je gaat doen?
Waarschijnlijk ben ik onderweg mijn papiertje al weer kwijt
Jou herken ik inmiddel van de foto's wel in combi met je paard en Pomski ook. Match schreef:Jaaa samen met Fred Fredericus Tripple