carmen romer, NK

christina yeoman (UK) winnaar open CEI***

jannet van wijk en jeanne linneweever

marjolein vos

yvonne van der velde (winnares 105km)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

krijg nu toch een beetje een indruk van wat het nou " echt inhoud " bij paard en ruiter . Niet dat ik dat niet weet maar hoe ze in teamwork werken zegmaar
ik kan het niet omschrijven
in ieder geval leuke fotos !

Heb net met het thuisfrint gebeld, hij staat lekker en voldaan op stal, en mijn zus met spierpijn te bed
Maar Pikaar was super, zeker na zijn blessure, taaie kanjer!!!!!

smax schreef:Ben benieuwd naar de foto`s, hopelijk vind ik er 1 van Pikaar tijdens zijn 160 ritHeb net met het thuisfrint gebeld, hij staat lekker en voldaan op stal, en mijn zus met spierpijn te bed

, ze hebben ook samen in de Ardennen getraind pas geleden.
dit is Pikaar! 
(en daarom vonden heel veel mensen Voltrack geen arabier, hij meet nl. 1.65) Laui! schreef:dit is Pikaar!
Laui! schreef:Die prijsuitreiking ja, bij het eerste applaus (toen ze binnenkwamen stappen) keek hij alleen wat geïnteresseerd. Hij heeft het eerder meegemaakt (op de renbaan, meer dan 6 jaar terug), dus ik dacht: oh dat gaat wel goed, maar bij het ere rondje werd het hem even teveel, en mijn zusje kon m met haar armen vol prijzen niet houden. Djilan heeft 'm toen nog opgevangen (de schurk stond aan het eind van de rijhal gewoon lekker aan het zand te snuffen).
"Nee hoor, ik wilde alleen even het zand aan deze kant van de bak onderzoeken
"

Maar ben zeker trots op allebei, en zal binnenkort eens meekomen als support

.
Blijkbaar zat er nog genoeg energie in!
En toen ze samen op de foto moesten, keken ze even ongeïnteresseerd