Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wennie schreef:Bij de sprengenrit stond er geloof ik een trailer klaar om de spullen van de mensen die geen grooms hadden naar (een van de) groomplekken te brengen.
Ik heb zelf wel grooms dus ik weet er niet het fijne van.

wennie schreef:
Kun je niet een oproepje op bokt of op een endurance forum zetten? Misschien is er iemand die jou wel wil gromen, of iemand die dezelfde klasse rijdt waarvan de grooms ook jou willen helpen.

arans schreef:ik rij geen edurace maar vind het wel euk(mijn vriedin ook) alleen opzig zou ik wel ooit mensen willen helpen die geen groom hebben. maarja ik heb dus helemaal geen ervaring...

Alytuiere schreef:arans schreef:ik rij geen edurace maar vind het wel euk(mijn vriedin ook) alleen opzig zou ik wel ooit mensen willen helpen die geen groom hebben. maarja ik heb dus helemaal geen ervaring...
idem hier, wil zelf graag endurance gaan rijden als mijn jongste paard daar klaar voor is dus groomen lijkt me een goede om ervaring op te doen. Heb eveneens een rijbewijs, dus mocht je het ooit nodig hebben roep maar