info en foto's ook op:
www.straightegyptians.com / www.endurance-forum.nl www.nrps.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anouar15 schreef:Dat wil ik wel winnen
Maar ik denk niet dat wij kans maken

Anouar15 schreef:Als ik mee wil doen moet ik me dan eerst inschrijven? Ik snap het niet helemaal
Ja, je moet je eerst inschrijven, dan pas ding je mee naar een prijs
jeddah schreef:Ik heb me ingeschreven, voor het NRPS klassement. Ik vraag me wel af waarom ik met mijn NRPS pony van 1.46 uitgesloten ben van het pony klassement?
Is om het wat eerlijker te houden.nasheeta schreef:wel svp opgeven stamboeknummer bij meedingen aan rasrubrieken..
). Met toestemming van het bestuur van dravers.nl kan je gewoon meedoen. Djilan schreef:jeddah schreef:Ik heb me ingeschreven, voor het NRPS klassement. Ik vraag me wel af waarom ik met mijn NRPS pony van 1.46 uitgesloten ben van het pony klassement?
Ze hebben gekozen om alleen ponyrassen toe te laten tot het ponyklassement, dus welshpony's, haflingers ed.
Er zijn nl ook arabieren van onder de 1.48 en toch zijn het geen pony'sIs om het wat eerlijker te houden.
En aangezien er een NRPS klassement is hoef je toch niet in het ponyklassement?

Anouar15 schreef:Ik heb eens een beetje zitten rekenen met de resultaten die ik tot nu toe heb. De beste die ik heb geeft al 50 strafpunten (twee keer hartslag tussen de 40 en 50 en één keer tussen 50 en 60). Dan mag ik nog wel even wat harder m'n best gaan doen.
Toydoll schreef:Hoe kan je 2 hartslag waarders hebben bij één nakeuring?
Bij de regels staat dat er alleen de nakeuring word meegeteld...

Lhundol schreef:Ik ga meedoen in het draversklassement denk ik. Heb nu 1 wedstrijd gereden en sta op 0 strafpunten!

) en opa ( Quicksilver
)etc ...en haar registratienummer die mijn merrie had bij de NDR.
nasheeta schreef:vraag 1: ja vraag 2:ja mits toestemming van dravers.nl eventjes bij hen afstamming/registratienummer voorleggen!
. Anouar15 schreef:Oh, verkeerd gelezen
Dan vallen de strafpunten wel weer mee
Anouar15 schreef:Dan heb ik 15 strafpunten.
Net 15, want z'n hartslag was 42