welk hoofdstel gebruiken jullie voor Endurance?
(foto's zeer welkom, ben nog leek
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Citaat:Een zwart hoofdstel van Podium. Het materiaal is beta biothane, dat is mat biothane met een 'leather look' (dus niet van dat glimmende).
Karin schreef:Een zwart hoofdstel van Podium. Het materiaal is beta biothane, dat is mat biothane met een 'leather look' (dus niet van dat glimmende).
http://www.kiwivogeltje.nl/Austerlitz2005/IMG_1453.jpg
Het handige van kunststof is idd dat je niet hoeft te poetsen: gewoon onder de kraan, doekje erover en klaar. Erg prettig als er veel zweet en koelwater overheen is gegaan.
susan schreef:ik heb een biothane halsterhoofdstel (de paarse in mijn profiel foto topics mogen niet)
erg handig omdat je de bitstukjes erafhaalt en je hebt een halster. paars omdat ik dat leuk vind en het kunststof schuurt nog minder dan leer ook
Paars is mijn lievelingskleur en omdat ik al zoveel paardenzooi heb heb ik mezelf de regel opgelegd dat ik alleen nog paarse spullen mag kopen, maar ik kom nooit iets paars tegen in de ruitersportzaak