Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) horloge dat er is, geeft enkel de hartslag van dat moment weer en geeft eventueel een piepsignaal onder en boven door jou ingestelde waardes. Daar heb ik een Polar H7 transmitter bij, die kan je ook koppelen aan je telefoon mbv bluetooth dus dan kan je ook je resultaat achteraf bekijken. Mijn telefoon is ook gelijk mijn gps, ik gebruik de app endomondo en lees daar alles af over de training, inclusief hartslag dus. Verder heb ik gewoon de losse elektroden en geen last van plekjes, terwijl ze in haar wintervacht wel singelwondjes krijgt zonder bontje. De elektroden van de wat nieuwere generatie zijn volgens mij ook wat dunner dan die van de Inzone! bobomelo schreef:Hoe bevestigen jullie dat aan je paard? Mijn paard heeft heel snel singel wondjes. .. en de polar die ik mag lenen moet je op plaats van hart dus links in oksel aan singel bevestigen met best dikke rubberen band. ...heb je foto van hoe jullie bevestigen? De polar die ik dus mocht lenen zijn dev elektroden van kapot. ...heb batterij laten vervangen van dat meting ding die je boven bij zadel vastmaakt maar hij doet niks. ..