Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mellamoshan schreef:Ikzelf heb mijn besluit gemaakt, heb liever een gezond paard dan die 35 euro hoor. Daar koop ik geen paard voor.
Wat betreft alle vrijwilligers, dierenartsen en alles erop en eraan dat er aan mensen rondom de wedstrijd snap ik dat er een heleboel geregel bij komt kijken.
Toch denk ik dat bij afmelding met dieren.arts verklaring er uitzonderingen gemaakt moeten worden. Maar dat is mijn mening he.
Andere afzeggingen of afwezigen denk ik dat het reglement prima passend is.
Werkt het trouwens zo in elke tak van de paardensport? Hier heb ik echt geen idee van namelijk.

Napie schreef:Ik organiseer de endurance in Wateren en heb ook te maken met afmeldingen. Helaas komen die vaak nadat het weerbericht bekent is: als het gaat regenen zijn er ineens een heleboel paarden onvoldoende fit. Ik heb echter al dierenartsen, vrijwilligers, prijzen en give-aways al besteld en de kosten al gemaakt. Nadeel is wel dat mensen vaak laat pas inschrijven. Zelf heb ik het beleid als je afmeld en je komt wel vrijwilligen dan krijg je het geld wel terug.