Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Judith_ schreef:Wat leuk! Toffe pony![]()
@marlies, leuk! Volgens mij wordt het mooi weer, dat maakt het vrijwilligen alleen maar leuker.
. Hopelijk hebben we dan net zo mooi weer als ze voor dit weekeind voorspellen. MarliesR schreef:Vorig jaar waren op een gegeven moment een groot deel van de klasse 2 ruiters nog in de vetgate toen er al weer een heleboel ruiters van klasse 3 tegelijk binnen kwamen. Dan is het echt aanpoten
kim345 schreef:MarliesR schreef:Vorig jaar waren op een gegeven moment een groot deel van de klasse 2 ruiters nog in de vetgate toen er al weer een heleboel ruiters van klasse 3 tegelijk binnen kwamen. Dan is het echt aanpoten
Maar vorig jaar was er daarom wel vermaak bij de waterbak geregeld![]()
Ik ben er dit jaar niet bij denk ik veel plezier allemaal!
Napie schreef:Marlies: je weet het nog niet maar ik schuif je na de vetgate door naar de finish. Daar kunnen geen vrijwilligers genoeg staan dus mag je de rest van de deelnemers ook weer terug verwelkomen.
Napie schreef:Ik heb net alles online gezet. Definitieve startlijst en boekje. Met in totaal zo'n 85 deelnemers gewoon weer een lekkere knusse wedstrijd.
Marlies: je weet het nog niet maar ik schuif je na de vetgate door naar de finish. Daar kunnen geen vrijwilligers genoeg staan dus mag je de rest van de deelnemers ook weer terug verwelkomen.
Zijn er nog mensen die het bos willen komen dweilen?
Napie schreef:Elk jaar benoem ik weer dat er niet op fietspaden gereden mag worden op straffe van uitsluiting en elk jaar gaat het halve deelnemers veld over het fietspad.