Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.

Psydoxy schreef:Genoeg keuze dus. Zitten er overal knievlakken in. Ben bang dat ik er nog een keer af ga glijden zonder grip
Karrimh schreef:Psydoxy schreef:Genoeg keuze dus. Zitten er overal knievlakken in. Ben bang dat ik er nog een keer af ga glijden zonder grip
Dacht ik dus ook met de Studone zonder knie en/of zitstukken, maar is dus echt niet zo. Ik reed me knieholtes echt helemaal kapot aan de binnenkant, nu nooit meer ergens last van. Ja als ik met trainen hem vergeet aan te doen en met een normale rijbroek rijd
Jorie schreef:Ik rij nooit meer met gewone rijbroeken. Ook gewoon dressuurprikken doe ik in een endurance broek. Ik kan niet meer tegen dat geprik van die knoop in je navel.
Carrousel, goldfish, studone met sterren (houd ik voor de wedstrijden) En in de winter doe ik die broeken aan met een thermo legging van de action eronder aan.
Ze slijten wel lekker zo dus eens naar een nieuwe kijken.
30 euro.. Psydoxy schreef:Djilna schreef:Ik heb nog een paarse Goldfinch in een kleinvallende maat M te koop30 euro..
Die gaat niet passen met mijn lange benen
In de winter doe ik er een thermo legging van de action onder, in de zomer lekker gewoon alleen rijbroek. Prima te doen! Ook wel carrousel geprobeerd, die zijn denk ik wel meer geschikt voor de echt hoge afstanden door de paddings. Ik verwacht met deze broeken prima klasse 2/3 te kunnen rijden.