Allereerst mijn excuses, ik weet dat hier al vijf miljoen topics over zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. Ben al dagen lang bokt en internet aan het afspeuren maar wordt er geen wijs uit
Ik wil graag een hartslag meter kopen. Hij hoeft niet al te veel te kunnen, ik wil dit jaar pas serieus gaan beginnen met Endurance, dus zoveel hebben we nog niet nodig.
Ik snap er alleen echt niets van met horloges en banden van verschillende merken, en die kun je ook nog met elkaar combineren? Abracadabra voor mij
Ik zoek het liefst iets met een borstband, in plaats van met losse electroden. Maar zijn die ruim verstelbaar? En ik las iets over dat ze wel kwetsbaarder zijn, is dat ook zo?
En het horloge, ik heb niet heel veel eisen, maar het zou wel fijn zijn als er een klok op zit, en ik de snelheid en gereden afstand erop kan zien. Het hoeft niet persee opgeslagen te kunnen worden of naar de computer geïmporteerd. Tevens hoef ik er geen kaarten op te kunnen zien, dat kan wel met m'n mobiel.
Voor beiden geldt dat ik het liefst zie dat de batterijen vervangbaar zijn of dat het iets is wat oplaatbaar is.
Kwa prijs het liefst onder de 250 euro.
Ik hoop dat iemand mij iets verder kan helpen met waar ik naar kan kijken

Alvast bedankt!
). Superhandig, simpel en fijn ding. Voordeel; electroden hoeven NIET onder het zadel maar kunnen ook beiden om de singel. Ik heb dus nooit drukkingen, ook niet op hele dunne, gevoelige huidjes.
) maar ik vond de afhandeling maar matig.
Toen ik hem opstuurde voor reparatie bleek hij niet te reparen te zijn, ze hebben mij nooit verteld wat er mis mee was dus dat kan ik je niet vertellen.